K A I R O S

ponedjeljak, 14.03.2005.

TUZNI KRAJ

ej a kako si me nasmijala: volim konja... ha ha
ubit cu te... pa otkud ti pravo, a tek konj tebe,
ha ha ha, sad sam se, jednom, sjetio, napisala si
rzajuci konj,koje su to ideje,
njonjo molim te da se nekako cuvas,
tako da te nikad ne izgubim....njonjo meni je nekako
jasno da si ti moja sudbina, ali je moguce da je ta
ista sudbina govori da neces biti moja, mozda te tre-
bam nekako zasluziti, mozda ni to ne mogu ali imam
osjecaj da trebam biti zahvalana i na ovome sto sad
imam s tobom, i ja zaista jesam, volim te jako jako.

mislim, znam da cu te izgubiti, jer dolaze dvije stvari
u igru, na tebe ce se opako napraviti pritisak da u roku
godinu dana imas dijete a kad dodje beba moj njonjo više
nece moci imati ni ovo malo slobodnog vremena koje ima sad
a da imas samnom djete, ufff koje ideje.... joj njonjo
to je moj ocaj, nebih te htio izgubiti, nesmijem, njonjo
nemoj to dopustiti, nemoj to prisivati sudbini, mi je krojimo
imam ti jos toliko toga puno za reci... znam da je tesko i da
te otkidam od tvog braka, ali kako drugacije, pogledaj okolo,
2/3 brakova se raspadne, ma reci cu ti jos nesto, moj brak i
nije bio tako los u odnosu na prosjek, i ja bih to spasio,
peace of cake da sam htio, njonjo ja bih i sad mogao vratiti
svoju ex-zenu da hocu, svjestan sam ja toga, ali kad sam upoznao
tebe shvatio sam da ja vise ne mogu biti u takvom braku i po cijenu
i da tebe nikad ne budem vise imao, nekako nisam htio dopustiti
da to sto osjecam prema tebi Bog ima pravo narusiti jer nisam
potpuno posten prema zeni, i ja sam joj rekao da sam se zaljubio u
drugu osobu, objasnio sam joj mehanizam u dusi koji se sve to dogodilo:
1. rekao sam joj na samom pocetku da je meni draze da me prevari nego da pusi
(i ona je rekla da je to njoj smijesno ali da ona nece pusiti vise)
i da sam prvi put morao napraviti distancu u dusi od nje kad je ona pocela
pusiti, - jos uvijek pusi
2. rekao sam joj i da se neznamo ljubiti i da ona nije bas nikad rado htjela voditi
ljubav samnom, tj. nikad nije htjela kad se ponoci probudimo voditi ljubav
i da sam se zato prebacio u svoj krevet - i to je takodjer utjecalo na razlaz
3. rekao sam joj da mi je bilo tesko kad sam je ulovio da me je prevarila
i tad sam htio otici ali ipak nisam - ali to nikad nisam zaboravio
4. i kad je se ona napokon odselila od mene ja sam se prestao truditi oko nase veze,
potpuno sam prepustio da to ide kamo god ide, a znao sam da je to kraj

zasto mislim da bi mi uspjeli, naravno da bih se jako trudio:
- volimo se jako, ljubimo se super a valjda ce i vodjenje ljubavi biti ok
ma vidim ja i po tome kad spavamo zajedno kao da nasa tijela i duse dodatno jos
pricaju cijelu noc, pa mi se slizemo kao kisne gliste
- imamo nekako slicne duse koje su opet i jako razlicite, tj. imamo dosta toga
zajednickog, i brinuo bih se ja o tebi, mozda ne tipa idem ti donijeti caj itd.
ali vise tipa da budes zdrava i u formi, morala bi vjezbati samnom, nasao bi uvijek
nacina da budes i ti ukljucena i takodjer bi ti dao osjecaj slobode da mozes disati
punim plucima i biti individua, i nebi imala osjecaj i strah da ces me izgubiti, i
bila bi voljena i sta jos reci, ja bih, nadam se uspio, ne postati tvoj rob, jer bi to
za mene bilo bolno, jer bi to znacilo kraj nase veze, jer bi to znacilo da me ne
postujes, niti da ja postujem sam sebe, jer bi to takodjer znacilo da te ja ne zasluzujem, tj
da si ti bice koje je iznad mog stupnja razvoja...
eto, sorry, stalno te nesto nagovaram, ali takodjer imam potrebu da ti se jos dublje ispovjedim
takodjer, necu ti obecavati vjernost dok ne postanem tvoj, nekako nije fer,tako to osjecam u svojoj
dusi, usjeklo je se meni ono sto si mi rekla na telefon da me ne zelis dijeliti, i ja sam ti odmah odgovorio:
ne bi me dijelila - i stvarno nebi, ma ja sam ti isto konzervativan i stvarno jesam vjeran, ti u biti i nemas
pojma koliko sam ja tebi vjeran, mislio sam u prvi tren da mislis kad budemo zajedno a ti si mislila i sad, jeli tako
ako nije onda dobro..


- 14:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali