K A I R O S

ponedjeljak, 14.03.2005.

PJESMA GUZI



jel te boli guza bona
ne kimnu ona

ma samo daj, joj sta mi to radis
prosapta njezno tiho
nemoj da ga vadis
poljubih je u uho

volim
volim tvoje grudi bijele
dodir blag koji lijeci
tvoje su usne njezne


volim kad me bole jaja bas

volim tvoj dugi jezik
volim ga gutati jako
volim kad se znojim zbog tebe
i kad mi nije hladno
volim kad skrivas miris hot-love

znas
sve na tebi
volim
i sebe

joj medena sto je bilo lijepo

volim kad kondom zaboravim
volim kad te sanjam cijelu noc poslije
volim kad pricati o tome s tobom mogu
volim kad mi se predas sva
tad te ljubim srcem svim
volim gledati tvoje sjajne oci
volim biti u prvoj i u drugoj
i kad places i tad te jako
volim

jebo mater ako do kraja godine ne budes
moja i neces nikad

- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali