K A I R O S

ponedjeljak, 14.03.2005.

SMS poruke - ono sto mi nisu uzeli

evo ti mali dio mojih:

vec 3 dana ih prepisujem, kad stignem
Slatki neodoljivi
zanosni HYPO ...M na
Ntu... :-)

_____________________
Ma daj Hypo sad ti
zezas :-) uzivaj u
ostatku veceri i pusa
mmm tebi he he :-)
ITR
_____________________
Ha ha!Presladak si
plavuso! Mmm
_____________________
Dosli i sve ok tek ih
sad potjerah na
spavanje.Da je danas
duze trajalo izgorila
bih!Ajooj ne smijem
se ni sjetiti...Ajooj ah
_____________________
Me too...mmm
ajooj...Zao mi je sto
je cic beach voda
odnijela tvoj mmm
miris ali imam jos
malo na majici.Vidis
kak je dobro sto ju
nisam skinula a ni
hlace he he
_____________________
Ma znam ja to :-)
non-stop si mi pred
ocima i jezi mi se
lijeva strana...ljubis
me...Sve ponovo
prozivljavam i na
kraju cu se jos i
rasplakati...
_____________________
Ne placem al kad se
sjetim kako mi je bilo
lijepo oci mi se
zarose uostalom kao
i danas u jednom
trenutku ne znam
jesi li primjetio?
_____________________
DJ Hypo :-) mmm kak
se ti super ljubis
mmm ma sav si
mrak super :-)
_____________________
I ja tebe :-) a bljut
bljut
_____________________
Spavaj jos malo kod
mene kisa ljeva...Grlo
me boli treba mi lijek
prirodni :-) pusa Hypo
______________________
Ne dekocentriraj
me u radu slatki
mraku he he...Grozan
si grozan he
he...Uzivaj u kisi
mmmm...i ja bih rado
da mogu u vodoravni
polozaj pa neki lagani
filmic
(jedan dan bolovanja
radi odlaska u terra)
______________________
Hypo fakat si opicen
u glavu :-) ti si
pozitivno lud...Mastaj i
citaj ljubic he he
______________________
Hej slonu jedan ti
spavas a ja se jos
mucim
presnimavanjem,glad
na i navezana na
stvora koji sad hrce i
bas ga briga sto se u
svijetu dogada.Hej ti
nije uspjelo

HYPO: 21:21:01 23.05.2004
Njeno srce nije
imalo svoje oci, jeli
zato nijemo, njeno
srce htjelo je samo
proci.
___________________________

HYPO: 21:38:33 23.05.2004
Jos jedno da ti
sapnem,oganj
spali srce moje.
Kazu ljubav da
postoji, ali ljubav-
Ljubav-sto je?...
kuzim !!!! mada meni vise znaci kad kazem slijedece

...
HYPO: 21:21:01 23.05.2004
Njeno srce nije
imalo svoje oci, jeli
zato nijemo, njeno
srce htjelo je samo
proci.
( te noci... te noci ... kad umrem.. ona prodje pored Jaaaskeeee)
___________________________

HYPO: 21:38:33 23.05.2004
Jos jedno da ti
sapnem,oganj
spali srce moje.
Kazu ljubav da
postoji, ali ljubav-
Ljubav-sto je?...
(iste te noci .....)
___________________________
ili uz tvoje:
___________________________
DJ i ja i ja i jos bih eh
:-(
( nismo se naspavali noc prije)
___________________________
hmmm, mislim, i ja cu sad pikati datume,,,
ej al se naprepisivah...



- 14:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali