K A I R O S

petak, 23.07.2004.

"ubit ćemo sve lijepo ..."

ej baš se osjećam kao majmun,
fali mi - pa puknem
ona me onda nazove,
ispričam staru priču:
možda malo plačem, možda
i ona malo zaplače ..
i to me kao malo smiri
bude mi žao što sam takav
i onda je kao sve u redu,
i to kulminira na način
da se jednom i maznemo
na 15 minuta u roku 10dana

to je scenarij naših svađa i pomirdbi
???

a u k....


ma meni nije jasno
zašto me ta žena tako ne voli
zašto gleda samo svoje zadovoljsto
zašto me toliko veže uz sebe
zašto je njen glas tako opijajući
kad
nema nekih planova samnom,
osim da sam joj ljubavnik.
i kakav sam joj ja to ljubavnik kad
ne smije prdnuti sama,
pa nju prate i dok vozi bike
(malo iskarikirano)
ma to ije moja priroda,
znam da sam divlji u ebi
ne mogu to više trpjeti
rađe ću sve pokvariti
jebe mi se što to nije kulturno
nisam nikad ni znao biti kulturan
ovako je još manje kulturno
otkud joj srce da mi kaže da me jako
voli i da svoju ljubav uspoređuje
sa mojom..
a ja glupan slijepi.. nekako jasno je da
su žene te koje obično više vole i onda
ja nabasam na "čudovište" sa malim srcem
i zaljubim se..
i moj razum nikako da preuzme
kontrolu..
valjda se trebam još mučiti koju godinu
ili do kraja života da shvatim
da me ne voli ili
da shvatim da neće biti sa mnom..
a vjerovao sam joj..
a ona ..( ma u pičku materinu kako sam glup.. )
fakat sam bosanac..
to mi toliko ide na kurac, umjesto da sve to pustim
ja se još uvijek jebem sa svojim
glupim emocijama.
joj majko moja
kakva je to priroda u meni. ???
i da li ću ja ikad nešto naučiti, o BOže .

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAIROS - tko si ti

  • "Zašto ti kosa pada niz čelo?
    Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
    Zašto si na zatiljku ćelav?
    Kada krilatim nogama jednom poletim,
    nitko me ne može uhvatiti straga,
    ma koliko želio to."

buraz Pale

linkovi i BLOGovi za gušt

brojač i ostalo


  • cool hit counter




    HTML i CSS tutoriali