hm..evo nesto o meni=)

Ime:Medina
Prezime:K...
Datum rodenja:28.12.1995.
Mjesto rodenja:Zagreb(mislim tu i jos uvijek zivim)
Volim:Svoju obitelj u koju spadaju:moja mama(lol) i moj doggy Sara=)..jos volim svoje prijatelje:Inu,Valentinu,Petru K.,Filipa P.,Dragicu i jos dosta njih al sad da ne nabrajamkiss i naravno volim svoj mali,ali veliki razredsmijeh i volim cokoladunjami..zao mi je ako sam nekog izostavila..a od ljubavi moje nema nisi zasadtuzan..mislim na nekog deckapjeva
Ne volim:malo tog ne volim..hm..bahate i umisljenje ljude(iako ja znam bit ponekadrolleyes) i NE VOLIM MAHUNEnut
Slusam:cajke(zao mi je ljudi,ali ja ih volim)yes,hip hop,rnp,dance,punk(cudna kombinacija,lol)
Frendovi:
Stefany:a to je moa dusa..moa ljube moe sve :)..fkt je volim puno puno mucho mucho..ona je iz Rijeke i nikad se nismo vidjele..al to nas ne sprijecava da budemo naj prijateljice..dolazi u Zagreb za koji dan pa cemo se upoznat :) jako je lijepa..i dobra..uvijek je tu kad mi nesto treba..mogu je nazvat u bilo koje doba..uvijek ce mi pomoc..isto kao i ja njoj..wtp stefy!!!! <3

Vale(ntina) iks de:aa nju znam oko 7 godina..uff...svasta smo mi prosle..nema sta ne znamo jedna o drugoj..uvijek smo si bile i bit cemo naj.. :)..otkacena mala lijepotica..volim je puuuno..u tih sedam godina posvadale smo se samo jedanput..i pomirile smo se jako brzo plakajuci jedna drugoj na telefon..hihi...cura je predobra..i stvarno je jako volim ..i nedam je nikom..ily vale!

Ivana:a loodacha..haha..CIAO Ivana..hehe..prelooda cura..sramotimo se isto..tako da svakog covjeka na cesti pozdravimo tako da im kazemo ciao..i onda neki nas pozdrave cak a neki nas gledaju koda smo sa marsa pali..a jbg..mi se jednostavno volimo sramotit..hihi..super je cura..super plese..pogotovo HIP HOP :)..vrlooo je pametna..lijepa..I NIJE DEBELA!!!!!!..ciao ivana iks de

Hertl:uff to je lik!! mah..ne mogu to opisat..to vam je moj najbolji frend koji se zapravo zove Leo al oce da ga zovem hertl (to je neki jebeni nogometas kolko sam shvatila)..lik je fenomenalan..jadamo se jedno drugome kad imamo probleme..pogotovo ljubavne..opop..sta ne hertl?? iks de..lik je stvarno lud..i najlude mi je njegovo smijanje kad se onak digne..bwhaha...zna se brzo iznervirat al jbg..znam ga smirit (bar se nadam) jel..iks de..supac igra fucu..da.da..eo to je sve o hertlu :)

Iva:moja naj frendica..znam da ih je vise..al sta cu kad ih sve volim..iva loodacha moa..ona je hertlova ljubav..jel je jos??..neam pojma..hertl brzo mijenja misljenja..sad kaze da mu se Ivana svida..a okee..moze iks de..opop -.-..nevramajn..idemo mi na ivu..moja slatka plavusa..koja me uuuvijek zna utjesit..med moj medeni..volim ju stvarno jako..i jako mi je pomogla u vezi ovo sa adamom..pomogla mi je da ga zaboravim..i zajedno trazimo komade..iva se voli slikat..ko i ja.opop..voli setat samnom satima..ne dolazit kuci na vrijeme..(kao uvijek)..ne pustat me u tramvaj..fora kao zagrli me i onda me ne pusti dok se vrata ne zatvore..pa tak i ja nju..onda nam se doma starci deru..jbg..i kaj cemo rec..grlili smo se i nismo stigli na tramvaj..bwhaha..no ugl cura je moj pametni lijepi med kojeg jako volim..puffaaa

Tin:aha,aha..to je lik kojeg sam nedavno upoznala..malo je stariji..ima 18..hehe..al nema veze..is lik je predobar i prezgodan..snjim o svemu pricam..fkt mi je drago kai sam ga upoznala..al znamo se samo prek msna..al to nema veze..xd..zajebava se nes stalno..dopisujemo se do kasno u noc na msnu..zajedno pjevamo cajke xd..heh..lik je fakat predobar i prekewl..et nadam se da je to dovoljno :P

Lana:a to je moa lana banana..xd..fkt je cura luda..ee predobra je ..zajebava se..svada se sa inom..isto ko ja onak dd..hah..e luda je fkt..setala sam je tamo vamo po gradu..zajedno sa njenom mamom..sam da nadu hlace..na kraju ih na krivo mjesto odvedem..haha..koji bed...mogu si mislit kai njena stara misli o meni xd..nis..cura je fkt lijepa i slatka..i tak..moe godiste..ide samnom u skolu..i sa mojom vale u razred..i ovo je njen link pa mozete vidit da je fkt tak dobra i lijepa kak ja kazem LaNa_baNaNa


KaKAaW wAm jE mOj BlOg?
OdLiCaN!!!
BeZvEzE
NiStA pOsEbNo
0Kk
NajBolJi!
dOsAdAN!!
zAkON!
SrAnJe oD bLOga
pollcode.com free polls






















JA,VALE I LANA <3

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by: N!kky

slika i brushevi: deviantart

Opis bloga

Ah,svasta ima u mom blogu..ugl. o meni i mom zivotu..lol


Ja


Opet ja


JA


I LOVE EMO BOYS <3


I OPET JA XD

boomp3.com

Linkovi!!! :)

Mala luda Nicky

MIMI-HAPPY DEVIL GIRL

ana.

!!! I lOvE sTeP uP!!!

....***i´m fucking princess***.....

*...xXx..~~..i'M pRiNcE$$..$o wHaT?!?..~~..xXx...*

Zivot jedne obicne emo cure

tany

jEdN@ M@lA pLaVu$h@

...fell in love fith IDIOT...(***BY:me***)

•.¸¸.•´••._.•PeeeTrAAA`•.¸¸.•´••._.•

MARINA

Hertl

MELLY!!!!!! (MELITA)

malena_mala

...katarina...

Kaj buljis ? Dodi na moj blog i komaj ! Jasno ?

Ema!!!!

IvAnA

stukica =)

lanaa

Matea





subota, 07.06.2008.

hElLoW pPL**

alo ljudi..evo i mene..iss ovih dana uopce nisam dolazila na blog..nit vracala komove..tak sam bila lijena da je to katastrofa..hh..i eto napokon sam sad sve vratila..bar se nadam..ugl.hvala svima na komichima..niste bas nesto za pohvalit al jbg..dakle..da vam ispricam sto je zanimljivoga bilo..28.5. dakle u srijedu..proslu..sam sa razredom isla u Varazdin,Cakovec,I Sv. Martin na Muri :O..bilo je jebeno..bilo je kewl u busu..kad smo isli tam..bila sam sa svojim razredom u busu..ugl.pricala sam samo sa Inom jer sam ja zakasnila..morali su samo mene i Inu cekat..probudim se ja u 7:47 a trebali u 7:45 krenut.ja poslala Ini poruku kao zamoli profu da me malo priceka..ja gledam ne odgovara..ja si mislim sta je sad..hah..i ja nju nazovem..i ona onak..halo..sva nekak promukla..i pita kolko je sati..iss i ona je zakasnila..i onda su nas dvije morali cekat..hh..ugl.ja sam dosla prije nje...i curke su me zvale da sjednem sa njima,al ja sam otisla tam prema deckima jer tam ima mjesta i Ina ce tam sjest..i kad je ona napokon dosla..krenuli smo..u varazdinu smo ono neko najljepse groblje u europi obilazili..zamislite groblje..pih..u cakovcu..hm..sta smo tamo radili..ne sjecam se ugl..na muri je bilo najbolje..tam smo stali..oko 3,4 sata..jbt..rucali..i onda dolazi najbolji dio..svi smo skoro ponijeli rezervnu odjecu i polijevali se..eee koji je to gust bio..tamo prek 30 stupnjeva i mi sa mrzlom vodom jedni na druge..ah bas je bilo supac! poslije smo se malo suncali..i tak..kad smo se vracali Ina,ja i jos neke cure bile smo sa cekacima u busu jer se sa njima druzimo i oni su bolji..vecinja njih (da se netko iz b razreda nebi uvrijedio)..ugl.ja sam malo puta spavala..jer sam fkt bila iscrpljena..ugl.spavala sam sa slusalicama na usima..svi meni nes pricaju ja samo kimam glavom..je mos si mislit kak ih cujem..i tak negdje taman neg dodoh mi pred mimaru (hahah koji jezik) jedva stali..auti poceli trubit..a mi cure sjedile skroz iza u autobusu..masemo ljudima,saljemo im puse..hah..ljudi onak nervozni sve nam po spisku..hh..neki su mahali i nama..hh..i dosla doma..onak iscrpljena..morala zadacu rijesavat..ucit..majko moja mila..i sad ovaj tjedan..koji je proso..iss svaki dan test il me pita..boze sacuvaj..al eto..i to sam nekak presla..hh..da ljudi..znate ko mi je sad na meti...mislim u vezi ljubavi..hm..ne smijem rec..jer bi mogo doc na ovai blog ..a jebe mi se..nek sazna..ugl dominik..ne sijecam se jesam li vam pricala za njega..al ugl.njega vec gledam skoro godinu dana..i svida mi se fkt..i kad sam bila sa adamom govorila sam da ak me dominik pita za furanje sad kada sam sa adamom odma bi ostavila adama i bila sa dominikom..haha..ugl.on je osmas..8.a..i najtuznije u tomu svemu je to..sto on sad za dva tjedna odlazi..ajmen..a tak i tak on mene ne primjecuje..tak da svejedno..eto sad polako idem..i malo istrosite ovaj put vise svoje prstice (skoro napisala pristice)..i eto..neki drugi put vam mozda skinem slike sa izleta..sad su na ininom foticu..nis..idem polako..i da..jel vam se svida moja nova pjesma?? ha?.ugl..to sam uzela od bebachiche..ja mislim..tak nes..dakle ak se ljutis ja odmah maknem..nie problem..al mi se fkt pjesma svida i voljela bi ju imat na blogu..hvala xd..RECITE AKO ZELITE BITI MEDU LINKICIMA..to sto puta moram ponavljat..nemojte da vas ja svaki put moram pitat..i eto u boxu cu addat neke nove slikice pa ak ocete pogledajte..kommajte i sve vas puno voljam..puffa



| Komentiraj (323) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.