subota, 08.09.2007.

JEEEEEEEE....=)

Ej prijatelj moji...
Prošao je prvi tjedan nastave i sve je ok....ove nove cure koje su došle u srednju su ono...ok...ima nekoliko njih pravihthumbup a ima i onih umišljenih do neba..namcorlud...jebiga...neka misle šta žele briga me...

Današnji mi je dan bio full zabavan...ustajem u 7 sati i spremam se pomalo za berbu grožđa,šta je najgore ja nisam brao već sam nosio grožđe od berača do traktora i nekim jebeni plastikama(stane sigurno 40kg)... ali gledam ja to sa pozitivne stranesretan ,to mi je bio dobar treningyes

Poslije berbe išao sam ravno na utakmicu. Prva prvenstvena ba su svi moji bli nabrijani a ja umoran i sreća da me je stavio na klupu da se malo odmorim. Kada me stavio nisam ni tako loše odigrao ima sam 2 super šanse za gol.1. pucam i obrani mi;2.Bolje da ne pričam.
Glavno da smo pobijedili sa 3-2 i uzeli prva 3 bodathumbup....
Pozzz svimamahwavemah




| 21:39 | Komentiraj (3) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Mogu Da Nam Pjevat Brane,Da Zatvore Sve Kafane,Ali Jedno To Nemogu,Ubit Pjesmu Narodnu - Design touch by: Tri mudraca

Moja Malenkost
Dejan Tomić
28.10.1990.

Paa..visok sam 195naughty...volim i obožavam se zajebavati sa društom...mslim da sam kao osoba dosta dobar(ne znam,pitajte druge)...
mogu slušati sve i svašta,,a volim slušati narodnu,techno,kućno=),domaćica....... ma glavno da se može pjevati i osjećati i grliti i plesati i .....cerekmmmmmcerek...
treniram nogomethrvatskasmijeh
volim curee sa duugom kosom=)...nemam protiv drugih frizura ništa ali najdraža duga kosa,šta ću kad sam takav jano...cura mora bit vesela,dobre duše i znati što želicool....
živim u predgrađu Nedešćine..hahaha,to vam je u okolici Labina,
izlazim preko ljeta u rovinj=) a preko zime nije bitnono
već sam sam sebi dosadan....Ako imate MSN Messenger onda me možete ako želitesmijeh dodatinaughty medeni.tomic@hotmail.com



Pozzz svima=)



Malo Nas Je Al Nas Ima....:)


Playboy Images

Playboy Images





Ovo brojilo broji od 11.08.2007


hit counter

free web counter