četvrtak, 09.08.2007.

Mile Kitić....moj najcajkaš..:)

Mile Kitić

Mile Kitić je rođen 1. januara 1952. godine u selu Donji Cerani ( kod Dervente) kao novogodišnji poklon (posle tri sina i jedne kćeri) ocu Boži i majci Zorki. Njegovo detinjstvo bilo je na prvi pogled slično detinjstvu njegovih vršnjaka, s tim što je Mile od malih nogu znao da će postati vrstan pevač, u šta su verovali i njegova braća kao i sestra. Tome svedoče i njegovi prvi javni nastupi u četvrtoj godini njegovog života kod komšije Srete na traktoru, kada je uz tamburicu pevao i svirao izvorne (kratke erotske) pesme. Za vreme osnovnog školovanja u selu Osinja u OŠ Đorđe Panzalović zapaža ga profesor muzičkog Bogoljub Koloperović, za koga Mile tvrdi da je bio od presudnog značaja za njegovu karijeru. Mile je vodio i muzičku sekciju u oviru koje je svirao kontrabas u tamburaškom orkestru škole. ”Nikada neću zaboraviti takmičenje za dan škole, tada sam prvi put osetio draž javnog nastupa, što će kasnije bitno uticati na moj životni put”, ističe Kitić. 15. maja 1970. godine diplomirao je na srednjoj saobraćajno-tehničkoj školi u Sarajevu (opština Vogošce), ali se tom profesijom nikada nije bavio.





MENI SU NAJPJESME:ZEMLJOTRES,KRALJICA TROTOARA,ŠAMPANJAC,SVI SU TU,DA SAM TEBI JEDAN BIO......=))



cerek...ciao cure...cerek



| 22:21 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Mogu Da Nam Pjevat Brane,Da Zatvore Sve Kafane,Ali Jedno To Nemogu,Ubit Pjesmu Narodnu - Design touch by: Tri mudraca

Moja Malenkost
Dejan Tomić
28.10.1990.

Paa..visok sam 195naughty...volim i obožavam se zajebavati sa društom...mslim da sam kao osoba dosta dobar(ne znam,pitajte druge)...
mogu slušati sve i svašta,,a volim slušati narodnu,techno,kućno=),domaćica....... ma glavno da se može pjevati i osjećati i grliti i plesati i .....cerekmmmmmcerek...
treniram nogomethrvatskasmijeh
volim curee sa duugom kosom=)...nemam protiv drugih frizura ništa ali najdraža duga kosa,šta ću kad sam takav jano...cura mora bit vesela,dobre duše i znati što želicool....
živim u predgrađu Nedešćine..hahaha,to vam je u okolici Labina,
izlazim preko ljeta u rovinj=) a preko zime nije bitnono
već sam sam sebi dosadan....Ako imate MSN Messenger onda me možete ako želitesmijeh dodatinaughty medeni.tomic@hotmail.com



Pozzz svima=)



Malo Nas Je Al Nas Ima....:)


Playboy Images

Playboy Images





Ovo brojilo broji od 11.08.2007


hit counter

free web counter