I have a dream...

ponedjeljak, 03.07.2006.

Prijateljstvo

Image Hosted by ImageShack.us
Evo,da se još malo javim...Ove dane provodim u samoći.Zašto? Ne znam ni sama,ali izgleda da sam se u mnogim ljudima prevarila...Tu je još jedna zanimljiva tema,a to je ta najpoznatija,o prijateljstvu.
Jednom sam imala prijatelja,bio mi je pravi prijatelj,sve smo radili zajedno,stalno smo dolzaili jedno k drugome i sve.Onda je došla srednja škola.Razdvojili smo,svatko je otišao na svoju stranu.
Danas se pozdravimo reda radi. Nedostaje mi...A to nije jedini slučaj u mom životu da su se prijateljstva jednostavno ugasila.Tada sam shvatila,jer ja sam bila ta koja se oko svega uvijek trudila,da je to možda tako jer ja previše forsiram nešto.I prestala sam.I prijateljstva su nestala.Što da o tome čovjek misli? Naravno,pomislila sam da me ti ljudi nikada nisu voljeli. Inače sam dosta otvorena osoba i lako sklapam prijateljstva,nikada nisam imala s tim problema.Ali održavati ga...To me uvijek mučilo...Ali ne znam,uvijek sam davala sve od sebe,dok druga polovica nije davala ništa.
Ja sam inače osoba koja se trudi,oko svega.Tako je bilo i u ljubavnim vezama,ako se to uopće tako može nazvati.Ja sam bila ta koja se oko svega brinula,a kada sam pomislila da je dosta,sada više neću,veza se uvijek raspala.Uvijek je na meni sav pritisak,oko svega,zato sam se toga okanila...Pa što bude bude...

03.07.2006. u 13:51 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Sve o mojim snovima i događajima iz mog života...

Što reći o meni?

Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam jedno neshvaćeno biće u potrazi za identitetom,kao i za pravom ljubavi.
Ironično,ne vjerujem u ljubav...
Slušam svoju savjest,a od glazbe rock...
Ali kao da je bitno...
Vjerujem da trebamo iskoristiti sve što nam život pruža...
Također,vjerujem da bi trebali iskoristit "Kairosov" sretni trenutak...
"Jer čovjek koji zna odabrati pravi trenutak,može se nazvati sretnim čovjekom"

The Doors-People are strange

People are strange when youre a stranger
Faces look ugly when youre alone
Women seem wicked when youre unwanted
Streets are uneven when youre down
When youre strange
Faces come out of the rain
When youre strange
No one remembers your name
When youre strange x3
People are strange when youre a stranger
Faces look ugly when youre alone
Women seem wicked when youre unwanted
Streets are uneven when youre down
When youre strange
Faces come out of the rain
When youre strange
No one remembers your name
When youre strange x3
When youre strange
Faces come out of the rain
When youre strange
No one remembers your name
When youre strange x3