Design by: [Lucija]|

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj obični blog
moj blog s dizajnevima


MusicPlaylist

Opis (koga,čega)??

na ovom blogu ću pisati priču koju pišem već cijelo ljeto i dobro mi ide.sve će biti objašnjeno u boxevima zato što će u postevima biti samo priča objavljena (osim ako ne bude bilo neke veoma važne obavijesti).likove ću s vremenom sama nacrtati.kada počne škola onda ću možda čak i malo rijeđe objavljivat nastavke,ali bit će ih (to je ono važno).

naslov priče nije jako vezan za samu radnju priče jer Mecchen Oite Rein znači Djevojka na kiši što zapravo i nije baš jako vezano za priču,ali to budete i sami uvidjeli s vremenom.

mogu vam ovako reči ono osnovno o priči jer se neće sve detaljno objašnjavati kroz tekstove.
dakle..Naira od svoje četvrte godine živi sama s ocem u stanu jer joj majka zbog bolaesti odlazi u SAD te je se zbog toga baš i ne sjeća.otac joj umire kada joj je sedam godina i to ju veoma pogađa te se povlači u sebe.prije svoje smrti,njezin otac moli susjede da ju paze dok ne postane dovoljno velika da se sama brine o sebi.ti susjedi imaju kćerku Nindo koja postaje Nairina najbolja prijateljica iako ju je Naira neko vrijeme mrzila.išle su zajedno u osnovnu školu i sada idu zajedno u istu srednju školu.u Nairinom životu se sve mjenja kada se na njezin petnaesti rođendan pojavljuje misteriozni mladić Arik.stvar postaje još gora kada otkrije da je on s razlogom došao baš u njezin razred.ali više o tome kroz priču.hehe..

O meni (koja pišem ovaj tekst)

stvorena sam s razlogom.
svaki čovjek je stvoren s razlogom.
ili samo neki?

rođena sam 30. svibnja 1993.godine i dobila ime Tarija.
počela sam pisati ovu priču početkom ljetnih praznika i nije mi žao.
ako je to jedini način da iskažem svoje osjećaje,u redu onda.neka tako i bude.
ne želim da me smatrate mračnjakom zbog ovoga što sam sada napisala jer nisam takva osoba.
ovo su stvari koje svaki čovjek ponekad osjeti, zar ne?
inače sam veoma osjećajna i teško mi je sakrivati svoje osjećaje.zato sam se i prestala trudit to radit.
glazba koju slušam veoma utječe na moju inspiraciju vezanu za ovu priču.
u zadnje vrijeme me jako inspiriraju:
~Dark Sanctuary (album Les Mémoires Blessées)
~Vanessa Mae
~BlutEngel (No God, Suicide, Dark Skies, Angels Of The Dark, No Eternity)
~Apocalyptica (Hope, In Memorian)
~Theatre Of Tragedy (And When He Falleth)
~Therion (Via Nocturna Part I and II)
~Waylander (Sunrise)
~Within Temptation (The Howling)
~Bob Marley (Three Little Birds)
~Kosaka Riyu (Danzai no Hana)
~World Of Warcraft (Legacy, Legends Of Azeroth, Song Of Elune, The Shaping Of The World)
glazba iz filmova:
~Queen Of The Damned
~Gladiator
~The Chronicles Of Narnia
~Lord Of The Rings
~Drumline
~Hair
pjesme iz animea:
~Avatar The Last Airbender
~Elfen Lied
~Naruto
~Bleach
~DragonBall
~InuYasha

ne vjerujem da je potrebno da išta više pišem o sebi.ako vas zanima više odite do mog "normalnog" bloga - LINK - koji je sve samo ne normalan.tamo vam pišu animei koje sam gledala do sada ili ih još uvijek gledam i druge stvari.

Likovi

Morate kliknut na sliku da bi vam se uvećala.Hvala.

S vremenom će se izgled i osobine likova mijenjat iako ne predrastično,ali manje promjene su moguće.Pogotovo promjene izgleda.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Name: Naira Tsubasa
Birthday: 13.05.1992.g.
Description: smeđa duga kosa, plave oči, visoka 169 cm
Likes: svoju najbolju prijateljicu Nindo, poeziju, Arika (iako nije sigurna u to jer joj je taj osjećaj nepoznat), šetnje gradskim parkovima, ritmičku gimnastiku
Dislikes: Nazuki, ljenčarenje, ljudi koji forsaju sebe i druge na nešto, nepravednost, laži, povjest
Fears: kalunovi, veliki plišani majmuni
Activities: ritmička gimnastika
Blood type: A

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Name: Nindo Shinzui
Birthday: 19.12.1992.g.
Description: plavo - smeđa kosa do ramena, zelene oči, visoka 173 cm
Likes: ljenčarenje, dečke, izlaske u grad (u šoping najviše), kineske borilačke vještine, kendo, raznorazne vrste kimona, slatko, povjest
Dislikes: nastavu (iako je odlična učenica), Nazuki, laži, nepravednost, pospremanje
Fears: puno vatre
Activities: kendo, ritmička gimnastika i kineske borilačke vještine
Blood type: B

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Name: Arik Tebiki
Birthday: 09.03.1992.g.
Description: crna duga kosa svezana u rep, sive oči, visok 182 cm
Likes: Nairu, crtati (najviše Nairu iako ona to ne zna), duge šetnje plažom, zalazak sunca, gledanje zvijezdi, streljaštvo (luk i strijela)
Dislikes: dosadne i nezanimljive cure koje ga non stop opsjedaju, kukce
Fears: Nairina smrt
Activities: streljaštvo (luk i strijela), manga radionica
Blood type: AB-

Broken promise.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

© Mecchen Oite Rein





4.Poglavlje

ZAMOLBA

- Huh,molim? – upitala sam zbunjeno.
- Pa o čemu si pričala s Arik-kinom?Mislim,bilo je očito da ste bili zajedno kada nije bilo niti njega a niti tebe u dvorani.
- N-ne nismo mi bili z-zajedno. – počela sam nesigurno mucat.
- Joj daj ne zezaj.Znam da ste bili zajedno. – počela je Nindo s onim svojim ''detektivskim'' glupostima. – Pričaj.
Duboko sam udahnula shvativši da ću joj morat lagati.Morala sam joj lagati jer sam znala da joj se on sviđa.
- Sreli smo se na tren.Nismo puno pričali.Znaš da ga ne podnosim.Pitao me za tebe.Rekla sam mu da si u dvorani.Mislila sam da će te potražit.Očigledno nije. – napravila sam facu kao da sam iznenađena što ju nije potražio.
- Znači tražio me? – ushićeno je upitala Nindo.Brzo ju je prošla sumnjičavost.
- Da.Barem je on meni tako rekao. – slagala sam joj.
- Dal bi se mogla malo raspitat kod njega za mene?? – upitala me.
Iznenadila me tim pitanjem,ali sam se brzo sabrala.
- Naravno. – rekla sam joj s najvećim mogućim lažnim osmjehom.
- Hvala ti.Stvarno si najbolja. – zagrlila me i otišla do drugih cura iz razreda zato da ih pita dal ima koja od njih napisanu zadaću iz matematike da ju prepiše.

UPOZNAVANJE SANI

Niti ne znam kada prije su prošli ostali satovi.Odjednom mi je prebrzo došao odlazak iz škole.Možda zato što sam,od kad sam razgovarala sa Arikom,stalno razmišljala o njegovim riječima.Najgore mi je bilo lagati Nindo da ju je Arik tražio.Dobro da sam ga našla prije nje pa sam mu stigla sve objasniti.Otpratila sam Nindo na njezin tečaj kenda.Ovo joj je sada već osma godina.Iako je trebala već nakon šest godina prestat jer je jednostavno svaki trik znala (i savladala) ona je željela nastaviti.Iako se Hazuro-sensei u početku tomu protivio na kraju je pristao nastaviti ju podučavati jer su njezini roditelji rekli da će i dalje plaćat satove.Nikada nisam ostajala njezinom treningu jer je trajao dva i pol sata pa bih uvijek otišla do obližnjeg kafića na sok.I danas sam isto napravila.
Krenula sam prema kafiću kao i inače.Sjela sam za stol skroz na kraju kafića i naručila sok od naranče.Dok sam konobaru (koji nije bio puno stariji od mene) plaćala za sok (da kasnije ne moram) vidjela sam kako se Arik približava kafiću sa nekom djevojkom.Bilo je očito da je mlađa od njega jer joj se to po građi tijela moglo vidjeti.Što su se više približavali kafiću to sam više počela uočavati koliko su si slični njih dvoje.Tada sam pomislila ''Možda mu je to sestra.''
Kada su ušli u kafić djevojka je otišla prema ženskom toaletu,a Arik je pogledom tražio slobodno mjesto.Pogledi su nam se susreli pa sam mu mahnula rukom na što je on krenu prema meni.
- Slobodno? – upitao me.
- Je.Kao i uvijek. – odgovorila sam.
- Pošto si već tu onda ću te upoznat s nekim meni veoma dragim. – nastavio je Arik.
- S onom djevojkom s kojom si došao? – upitah ga bez oklijevanja.
- Da. – odgovorio je kratko.
Nije puno vremena prošlo od razgovora kada nam je djevojka prišla.Arik se odmah ustao od stola.
- Sani,ovo je jedna moja prijateljica i razreda.Sluč.. – započeo je Arik.
- Huh,nisam znala da sa svojim bedastim ponašanjem već imaš prijateljicu u razredu. – prekinula ga je Sani malo ga zezajući.
- Haha,jako smiješno. – ironično je odgovorio na to.
- Ja sam Sani. – nastavila je,praveći se kao da Arik nije ništa rekao. – Arikova mlađa sestra.
- Naira,drago mi je. – odgovorih joj i pružih joj ruku te smo se rukovale.
- Slobodno se sjednemo ovdje? – upitala me Sani. – Ne smetamo ti?
- Ne,u redu je. – odgovorih joj sa blagim smiješkom na licu. – Tvoj brat se ovdje ionako praktički već udomaćio ovdje.
Obadvije smo se nasmijale.
Arik je naručio kavu,a Sani sok od jabuke.Bila je veoma simpatična.Pričala mi je o Arikovim zgodama (i nezgodama) dok je još živio s njom i ocem.Najdraža joj je kada je on skočio u bazen usred 11.mjeseca samo da bi joj vratio plišanog psa koji joj je jedina uspomena na majku.Poslije tog skoka je završio u bolnici jer je skoro dobio upalu pluća.Arik je tada postao Sanin brat ''heroj''.Dojmilo me se njegovo junaštvo veoma.Kasnije smo pričali još o mnogočemu.Odjednom mi je počeo zvonit mobitel.Pogledala sam na zaslon mobitela i vidjela da me Nindo zove.Tada sam shvatila da je njezin trening završio.Javila sam joj se i rekla da sam na putu (na sreću kafić je 2-3 minute samo udaljen od njene škole kenda).Pozdravila sam se sa Arikom i Sani.
- Nadam se da ćemo se jednom opet vidjeti,Naira. – rekla mi je Sani na odlasku.
- I ja isto. – odgovorila sam joj sa osmjehom i otišla prema izlazu te se požurila do Nindine škole kenda.


|nedjelja, 09.11.2008. , 12:44|

| Komentari (8) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.