Dolphin2006

Click for Pula, Croatia Forecast

27.05.2006., subota

MOJ NOVI SKUTER !!!

Pa evo da se malo pohvalim...konačno sam odlučio da kupujem ipak skutersmokin...auto će još ipak pričekati...evo nabacio sam Vam slikicu, pogledajte i pomozite mi da se riješim dvoumica...naime boje me zezajubang...nude mi se tri: plava, crvena i siva...i sad neznamnonomeni se ful svidja plava...a sad ajde da cujem Vas..imate fore do utorka tada ga idem preuzeti....FALA i lijep pozdrav.... ;)))nut

Ne gledati predugo ;)) aj reci boju???

- 21:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Uključi/Isključi

Opis bloga


Dolphin's World



..pisati ću kako stignem o ama baš svemu..pa ćemo vidjeti koliko ću biti uspješan u tome..
MENI NAJ BLOGOVI:rofl
Big Blue
HERA - SRĆEKcerek
MAXnut

Linkovi

JEDNI OD NAJLJEPŠIH TRENUTAKA U ŽIVOTU:kiss

Zaljubiti se!
Smijati se od sveg srca!
Pronaći puno poruka od dragih osoba!
Šetati po nekom lijepom mjestu!
Slušati omiljenu pjesmu na radiju!
Probuditi se, i slušati kako vani pada kiša!
Izaći iz tuša i obrisati se u topli ručnik!
Primiti poziv od osobe koju dugo nisi vidio!
Dobar razgovor!
Pronaći novac u hlačama koje nisi obukao od prošle godine!
Pozivi u ponoć koji traju satima!
Smijati se bez razloga!
Slučajno čuti kako netko lijepo govori o tebi!
Probuditi se i shvatiti da još možeš odspavati nekoliko sati!
Slušati pjesmu koja te podsijeća na "tu" osobu!
Prvi poljubac. I svaki sljedeći...
Stvoriti novo prijateljstvo!
Osjetiti trnce u trbuhu svaki puta kada vidiš tu osobu!
Provesti neko vrijeme sa svojim najboljim prijateljima!
Osjetiti da osobe koje voliš su sretne!
Posjetiti starog prijatelja, i vidjeti da se stvari između vas nisu promijenile!
Imati nekoga da ti kaže da te voli...
nut

Free Hit Counter

Hey You Dog.. Have A Nice Day