studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Zabavan,glup,sprčkan blog(ako ga možemo tako nazvati...) o svačemu....zujo

Linkovi

Nešto o meni:

ime:možete znati samo za Anna
prezime:..............
godine:13(ha,ha,ha....napokon tinejđerica!)
volim:mamicu,taticu,sekicu.....,prijatelje,sebe(naravno),svoj blog,glupirati se(to naročito!nut),jednog dečkacerek,jedan film(suvišno),evanescence(to pomažethumbup)...............

ne volim:neke cure.....,dvolične ljude,sebične ljude....i tak te glupane!

mrzim:ŠŠŠŠŠŠŠŠKKKKKKKOOOOOOOLLLLLLLUUUUUUUU!!!!!!!!!! i još par pojedinosti.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




adopt your own virtual pet!




by:sweety girl



adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!



malo smjesnih slikica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



MySpace images

MySpace images





Evo moja AbEcEdA(i ako već čitate čitajte do kraja jer je zadnje najvažnije!):


A...Amy Lee-naj pjevačica s predivnim glasom i super karakterom...cool cura...

B...brod-obožavam se vozit na njemu i nadam se da ću jednom imat vlastiti veliki(aaaaaah,to mi je san...) i bube-moj najveci strah...

C...cipele-nema komentara,vjerovatno znate na sta mislim...

D...duda-moj najbolji prijatelj dok sam bila beba...

E...Evanescence-dobra grupa s cool pjevačicom...i pomaže kad se želiš izborit za sebe u nekom problemu ili kad si u depresiji... i engleski-najljepši jezik na svijetu...!

F...frendovi-drugi naziv za sve na svijetu... i filmovi-blažen ko ih je izmislio!

G...gumeni bomboni-mmmmmmmmmm......

H...Hrvatska-zemlja iz koje mislim pobjec i nakon nekog vramena posjetit je kao stranac...

I...Ira-moja mlađa sestra(drugi naziv za buhu)

J...ja-ko je ta...?

K...kosa-čuvam je ko oči u glavi i ne mislim je nikad više podrezivat(osim vrhova)!

L...lančići-imam ih sto vrsta i moj su naj nakit...

LJ...ljeto-moje naj godišnje doba!!! Nema škole(sloboda!),kupanje,druženje s frendovima,...

M...more-moje prebivalište ljeti... i mjuza-svijet nebi bio potpun bez nje...

N...Narnijske kronike-moj naj film,stvarno super i cool i poseban i čaroban i...

O...oči-nažalost imam takvu boju očiju kakvu imam ali divim se ljudima koji imaju plave oči...ja bi takve!!!

P...plava-moja naj boja...

R...ruža-moj naj cvijet...

S...smijeh-obožavam se smijat(cerit) smijeh je lijek,ljudi koji se puno smiju dobri su ljudi i po tome ih procjenjujem...

T...tajna-ljudi mi se često povjeravaju pa imam puno sačuvanih tajni koje su mi rekli i nikad ih nikom ne bi rekla...

U...uloga-jedan od snova mi je da dobijem ulogu u Narniji...

V...voda-moje brćkalište i vatra-moj element po horskopu...

Z...zabava-nešto bez čega nemrem živjet!

Ž...životinje-drugi naziv za ljubav...

W...William-moja ljubav i tu nema šta!


..........



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






ponedjeljak, 20.11.2006.

POZOR!POZOR!

Molim vas samo jedno........dosta s tim lancima sreće!!!mad

Image Hosted by ImageShack.us16:21 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (0)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


petak, 17.11.2006.

...................

Image Hosted by ImageShack.us19:27 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (8)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


petak, 10.11.2006.

Reterdirana ja

Eto opet vam se javljam malo.Tek tako, nemam šta pisat .Danas je samo prošao još jedan suvišan,dosadan,normalan,glup,bezvezan dan.puknucuKao što sam i ovaj put išla u onu dosadnu,umobolnu,idiotsku,(suvišnu!) ustanovu-školu.headbangKad idem u školu ili se vraćam iz nje odjednom se počnem smijat.Ko' reterdirananut(Bog zna šta su mislili oni ljudi koji su me vidjeli).To je zato što se prisjećam doživljaja s ljeta.Bili smo ja,sestra,teta, tetak,bratić i sestrična u Sloveniji U Terme Čatežu(super-zabavno mjesto!)na bazenima.Bila je zima,a tamo postoji nekakav tobogan koji vodi van na zimu i onda upadneš u topal bazen(znate kako strava!).thumbupTo vam je zapravo onaj šta ima zavoje-akvagan.Kada sam se ja tamo vozila namjerno sam malo zaostala i onako iz zezancije pravila se da sam se zaglavila(stvarno! Htjela sam da me neko lovi i da je iza mene).Kad odjednom doleti neki debeli tip šta se spuštao na ležećki.zalivenSamo udari u mene i vikne: JEBEM TI PATAK! Onda smo obadvoje pali u bazen,a kad sam izašla počela sam se smijat do suza!To ste trebali vidjet!!!rofl

Image Hosted by ImageShack.us17:57 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (17)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


utorak, 07.11.2006.

vampirska imena

na stranici www.net.hr malo prčkajte i idite na 'igrica tjedna'.među popisom naći ćete i naziv-vampirska imena.i onda je jednostavno......samo na to klikneš,znaš ono dva put brzo s lijevom tipkom na mišu itd. tamo upišeš svoje ime i saznat ćeš svoje vampirsko ime.nut

Image Hosted by ImageShack.us18:21 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (6)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


nek' svi znaju-mrzim školu!!!

Kao što je već navedeno,jasno i glasno, ja MRZIM ŠKOLU!!! Naravno skupa s njom trebalo bi spalit i one kretene u njoj(naravno profesore...).puknucuSve mi to ide na živce....ma sve bi ih poslala u tri plišana medvjedića-uz dužno poštovanje!mad

P.S.vjerojatno me sada smatrate osobom koja prostači,ali,vjerujte,inače nisam takva,samo me u školi svi živciraju i........jednostavno je mrzim!blablaburninmad

Image Hosted by ImageShack.us18:19 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (0)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


naj frendovi..............

thumbupPrijateljstvo mi je inače vrlo važno pa ih ne mogu samo tako poredat,no evo nekoliko djevojčica: Anamaria
Jelena
Irina
Doris
Samantha
Stella

Pusek njima!kiss


Image Hosted by ImageShack.us18:17 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (0)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


glupi profesori

Ciao,evo me opet.Da ne bude dosadno,često se zabavljam ogovaranjem profesora.Neki su stvarno smješni i blesavi i obožavam drugima pričati o tim glupanima.Npr.jednom je profesor iz zemljopisa zaspao na satu dok je jedan razred pisao test!ludNaravno da su malo zavirili u knjigu.I onda mi sad recite kako to nije budala!Fino je sklopio ručice i zatvorio okice.Lijepo se smjestio na svom stolu i malo ubio oko.

P.S. možda bi trebalo biti malo više takvih...naughty

Image Hosted by ImageShack.us15:30 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (2)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


javite se..............

Evo jedan post o upoznavanju.Moja frendica Irina svako ljeto ide na Krk u Bašku.Mislim da joj je to njaljepše mjesto na svijetu.waveProšlo ljeto upoznala je tamo neku škvadru i cijelu mi godinu priča o njima.Posebno mi je naglasila kako ima dvije nove super frendice-Ninu i Katju(možete ih posjetiti na blogovima).O njima priča sve super i možda ih ja nikad nisam vidjela,al već ih i poznajem koliko priča o njima.Mislim da su stvarno super curke,a Irina me već neko vrijeme nagovra da se upoznam s njima i da to jedva čeka.Nina,Katja-please posjetite moj blog pa da se malo dopisujemo.smijeh
Kissach!


Image Hosted by ImageShack.us14:42 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (2)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


ponedjeljak, 06.11.2006.

što slušam...

Od grupa najdraža mi je Evanescence,no da se odmah razumijemo-nisam depresivna osoba!eek
Volim slušati one življe pjesme,a i neke mirnije su lijepe.Ja ne ćamim u mraku satima,slušam neke deprasiva pjesme ili plačem za nečim pa me za svijet nije briga-NEMA ŠANSE!!!lud
Ja sam ljud od akcije i zabave,a ako mi netko ide na živce ili mi nešto kod njega smeta,izbjegnem ga ili u nekim stvarno fuj situacijama kažem što mi smeta i dam mu do znanja da........dobro,da ne prenaglimo.Ponekad se znam razbjesniti.....doslovno kao ris,a to je najčešće slučaj kod sebičnih,dvoličnih i bahatih osoba!headbang

Image Hosted by ImageShack.us18:42 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (0)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


For the first time:

Bok ljudi! Ja sam Anna
i ovo mi (inače) prvi blog u životu
tako da mi ne zamjerite neke pogreške...
Pisat ću o svom životu
,o svojim najgrupama,
pjevačima,glumcimacerek,
glumicama...
Pljuvat čemo po školi i profesorima
(taj dio mi je najbolji),...
Ne da mi se više govorit kako če izgledat moj blog
jer se nikad ne zna koliko če uopče opstat...

ki$$ach zujo

Image Hosted by ImageShack.us14:16 - Image Hosted by ImageShack.us..pljuni (6)- Image Hosted by ImageShack.us...pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.