Made By ElleWoods.blog.hr you love my pretty site

NASLOV KAO NASLOV

hy people! kak ste nam?
evo mi uzivamo u dugim ljetnim praznicima i ljetnim izlascima u grad.
bile smo u kinu gledat pirate s kariba 3 i rocky 6.
Pirati nam se nisu uopce svidjeli nekako nam je film bio dosadan,a rocky nam je bio super.Taj film (rocky) je stvarno odlican. I da ne zaboravimo bile smo na podjeli svjedođbi bilo nam je dosadno, raska nije donijela ni sokove ni kolace nego nam je samo podijelila svjedođbe ma glupo...jos malo ce mi doci rođaci na ljetovanje jedva cekam da ih vidim a i gogi je sladak moj bratić. ako imate satelit kuci 100% ste vidjeli novu zensku grupu SOCCX,grupa je super.....cure super plesu i pjevaju ....zato pogledajte njihov spot od pjesme -SCREAM OUT LOUD

isto nam se svida nova pjesma od rihanne UMBRELLA pa smo i tu pjesmu odlucile stavit na blog

nova pjesma od DRAGANE MIRKOVIC I DANIJELA DJOKICA -ZIVOT MOJ nam je super....pjesmu morate vidjet mi je imamo i na mobitelu zato obavezno pogledajte spot......

i nakraju isto nova pjesma od DARE BUBAMARE-ZIDOVI pjesma je super i isto je morate cuti.. na blogu je video te pjesme.......svi spotovi koje smo stavili su novi tako da ih sve obavezno pogledajte...

P.S.ostavite nam PUNO komentara
big kiss ..........by:jelena i goga

- 16:13 - Komentari (339) - Print - #