< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

sto je smisao sveg ovoga-gradis znanje-koje zaboravljas, stjeces prijateljstva-koja te iznevjere, ljubis decke/cure-koji te razocaraju...pa cemu onda sve to...


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LORDI LIVE 4-EVER





sitnice sa sitnicavi box o sitnicavoj curi...

wink zovem se: kako got ti zelis da se zovem...
prezivam:isto kao i moj tata
zivim u: kopno planeta Zemlje (ili oblaci)...
volim:SVOG DECKA!
ne volim:one koji ne vole...
godine:dovoljno

iskustvo: DOVOLJNO DA POMOGNEM BILO KOME TKO TREBA POMOC...LJUDI, JAVITE SE...JA SAM ALWAYS HERE!!!!!

PUSA SVIMA!!!!!!!!!
NE ZABORAVITE... THINK PINK-WEAR BLACK!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 11.12.2006.

I change my mind...because of you...

Zdravo prijatelji moji blogeri...
Evo, ja sam uskrsnula... bila malo mrtva, u bedu i to..al evo me opet-punom parom naprijed!!!! winkwinkwink
Posebno se moram zahvaliti curi "..neke ljubavi su vjecne...", tha black girl, kaulerpi, i solve_it... a i mojoj najboljoj prijateljici... HVALA TI MIMI!!!!!

curke, ovdje navedene,ali i sve one ostale koj su bile uz mene, HVALA VAM... nemate pojma koliko je lijepo imati ljude ka sto ste vi...cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Mozda je sav onaj bed prosao,ali-kako kaze kaulerpa (wink)-nedostaje mi SAMOPOSTOVANJE...ne znam zsto,ali toliko sam nesigurna...
Znam da to nije dobro i da cu se s time unistiti, ali ne mogu drugacije... toliko mi je vazno sto drugi misle o meni da pocinjem zapostavljati samu sebe i svoje osjecaje... zbog drugih... i ZNAM da to nije dobro...

Image Hosted by ImageShack.us

volim vas sve i puno vam hvala...
A SADA-PUNOM PAROM NAPRIJED!!!!!!!!!!!!!!!
yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes



| Chros to the shine! (29) | Chros to the paper!! | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.