srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni, glazbi. Stavljat ću spotove i takve gluposti!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje čitam:

Mia
Andrea
COOL
Maria
Ena
izida
lavica-kc
Anja
angel with broken wings
Lude cure
Matea
Ivana


Image Hosted by ImageShack.us



Dance Clip Images

Dance Clip Images


To je za Miu. Carltona nisam mogel naći.

Click here to get avatars like this!

Evo malo slika:
Uvod u anatomiju:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najveći sam fan ove serije.

Malo o Tunisu:

Hotel u Tunisu (El Moradi Mahdia)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dva spojena bazena u kojima nikad nema puno ljudi:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sahara:

Beduini i turisti na devama:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oaze u Sahari:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




About me...

Blog images codes

Blog images


To sam ja.
Moja slika nedavno.
Baš sam zgodan.winkwink
Bok zovem se Marko. Imam 10 godina i na svjet sam frknul ( kak je napisala moja naj luđa i naj frendica) 22.12.1996..Živim u Koprivnoci i uskoro ću ići u peti razred. ... Bavim se jahanjem i pisanjem ( dnevnika i povremeno knjiga ) . Život mi je dosadan , a i nije (s neke strane).
Volim: filmove, glazbu, knjige , spavanje , putovanja , vollim frendove , i vožnje avionom (super) volim obitelj.cerek

Mrzim : headbangmadburninmad školu (ali samo nekad , jer imam pre konzervativnu učiteljicu koja me iritira) , preseratore, ulizice dvolične ljude i toje to.headbangburninmadmad

Što ja mislim o sebi: optimističan sam ( jako ) , dobar, ružan.

P.S.: Pozrav mojim best frendicama Kati, Emi i Elli.
thumbup

zujo


I evo malo zajeba...

Ispričet ću vam jedan vic.
Dođe jedan malo deblji policajac pred vrtić. A u tome trenu naiđe odgajateljica i upita:"Gospodine, čekate li djete?". A policajac odgovori:"Ne to mi je o pive."smijeh


run,run,get the gun,
kill parents and have
some fun ! he,he
naughty

true friends
are hard to find,
harder to leave
and impossible to forget.

Ovo sam prepisal sa jednog bloga. Gore vam piše pod: Blogovi koje čitam i tamo kliknite COOL i doći ćete na njezin blog.


adopt your own virtual pet!
.

utorak, 24.07.2007.

System Of A Down - Lonely Day



| Join me! (9) | print | # | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.