< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI:
zovem se:Nikolina, al me svi zovu Nixa
god:: nije važno
živim:u Zagrebu
slušam:Evanescence, Nightwish, hladno pivo, let 3.....
ne slušam: cajke,
UPOZORENJE: OVAJ BLOG JE POD NAPONOM, SVI KOJI SLUŠAJU CAJKE I MISLE VRIJEĐAT MOJ BLOG MOGU SE GUBIT, JASNOOOOOOOO?!?!









MENI NAJ BLOGOVI:

Petra
Tena
†Nicky_666†
soul on fire
pinkblood
litlle dark strawbery
splitsko stanje uma
Shamandalie
...bRoKeN sOuL...




Counter
Get a Counter


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace






myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog








Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo





petak, 02.02.2007.

Nevažna vijest

Ovako ja sam odlučila izbrisat blog!
I vjrojatno me ništa neće spriječiti, jer ne mogu stalno na internet.
Pa vam ne mogu ostavljati komentare.
Drago mi je da ste mi ostavljali komentarei sve vas volim!

i evo tekst jedne pjesme (opet starije) od Evanescence


Imaginary (Origin)

Swallowed up in the sound of my screaming
Cannot cease for the fear of silent nights
Oh how I long for the deep sleep dreaming
The goddess of imaginary light

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops
As they're falling tell a story

If you need to leave the world you live in
Lay your head down and stay awhile
Though you may not remember dreaming
Something waits for you breathe again

In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me


Imaginary (Fallen)

I linger in the doorway
of alarm clock screaming monsters calling my name
let me stay
where the wind will whisper to me
where the raindrops as they're falling tell a story

in my field of paper flowers
and candy clouds of lullaby
i lie inside myself for hours
and watch my purple sky fly over me

don't say i'm out of touch
with this rampant chaos - your reality
i know well what lies beyond my sleeping refuge
the nightmare i built my own world to escape

in my field of paper flowers
and candy clouds of lullaby
i lie inside myself for hours
and watch my purple sky fly over me

swallowed up in the sound of my screaming
cannot cease for the fear of silent nights
oh how i long for the deep sleep dreaming
the goddess of imaginary light


Bok i jojim vas sve! Puno hvala

- 12:17 - Komentari (46) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.