<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

Tuga,sreća,ljubav,bol.....
Ukratko SvE....moj život....
Moja razmišljanja....=)
...............................

°˙¤˙°Ima vas:°˙¤˙°

who's online

O meni:

*Ime:Matea
*Razred:7.a
*Živim:u Ivaniću
*Rođena sam:1.10.1995.

*VOLIM:*
*jednog dečka
*frendice
*druženja
*svoj mob
*komp
*lazanje
*svoj blog
*msn

*NE VOLIM:*

*Rajskog
*školu
*učit
*zmije
*kad mi neko laže

*FRENDICE:*
*Tinakiss
Žirafa...jedna zakon žirafa...
Super je..jedna od best frendica....
Pusssa...=)
*Sanjakiss
UuUuUuUuUu...Mala crna....
Super je s njom nikad
nije dosadno...
Isto jedna od best frendica...
Pussa....=)
*Sarakiss
Cura je super...
Prije smo se mrzile,al
sad smo si super...
Jedna od best frendica....
Pusssa=)
*Tatjanakiss
Moja Tajčika...
Super cura...
Swe pet....odlično...
Pussa....=)
*Nikakiss
Plavuša...nepoznam
je dugo...
Al super je...otkačena..
Pussa....=)
*Mihaelakiss
Dobra mi je...
Pussa...=)
*Manuelakiss
Povčena cura...al
super je...
Superiška...
Pussa...=)
*Anakiss
Super je...odlična..
Pusssa...=)
*Monikakiss
Dobra je...ne družimo se
previše...
Al super je s njom...
Pusssa....=)
*Anamarijakiss
Moja Anchy...
Ja sam njezina Viki...
Hehe..Super je..
I ona mi je jedna od best..
Pusssa....=)
*Miakiss
Modna mačka..komentira sve...
Smiješna...super...
Pussa...=)
*Paulakiss
Ok cura..malo smo se
posvađale...
Al sa smo si dobre...
Pusssa...=)
*Tenakiss
Znamo e odmalena....
Pusssa....=)
*Martinakiss
Nedvno sam je upoznala...
Voli puno pričat...
Pussssa....=)
*Valentinakiss
Prije si nismo bile dobre,al sad
smo ok...
Pussssa...=)
*Zelinkakiss
S njom sam se nedavno počela
družit...A cura je fakat zakon...
Kak me vozila na motoru..=)
Pussssa....=)
*Adrianakiss
To je duga priča...
Recimo samo da samo ok...
Pusssa....=)

*FRENDOVI:*
*Leowave
Njemu se možeš smijat cijeli dan...
Pozzzz...=)
*Domagoj:wave
Njega sam nedavno upoznala...
Lik je dobar...
Pozzz.......=)
*Dominikwave
Ok je...šuti puno..
Pozzzz...=)
*Ivanwave
Mali patuljak...
Jedan od best frendova...
Pozzz...=)
*Rolandwave
Best frend...povučen je...
Pozzzz...=)
*Valentinowave
Dobar mi je...
Voli me zezat...
Pozzzz....=)
*Timotejwave
S njim sjedim...ok je...
Pozzzz....=)
...................

Linkovi:
Adriana=)fino
Martina=)fino
Matea=)fino
Sanja=)fino
Sonja=)fino
Katja=)fino

SLIKE=)

Ja:


Sara:


Tina:


Manuela:


Mia:


Sanja:


Tatjana:


Nika:


Mihaela:


......Još slika=)......




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































2008 - Prazan stan - ET




















































































































































































































































































































































































































































































































































srijeda, 25.06.2008.

ODLAZIM...

Ej,u petak idem u toplice.Mihaela mogla bi me nazvat a ne samo komat.Bila sam s anomarijom i adrianom na bazenu.Sa starim vjerojatno pem,nekad u 7 mj.,naš kak je bilo zakon na bazenu.Ajme....daj me nazovi.Sutra ću isto ić.Eto ne znam kaj da još kažem.Na BAZENU je bilo SUPER.Kad bi bar svaki dan tak bilo.Mihaela odi na naš blog onaj zajednički.Nisam ga obrisala neg sam napisala novi post.Hehe kaj mi nije dobra ideja.Sve buš znala kad pročitaš.Sad budem vam metnula neku sliku,a onda idem jer ne znam kaj bi vam mogla još napisat.

Da idem?
Ma ne stavit ću još jednu:

Ovo je fkt zadnja:
(meni naj bolja)

pOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOz

- 12:58 - Komentari (124) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.