<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> }
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

Tuga,sreća,ljubav,bol.....
Ukratko SvE....moj život....
Moja razmišljanja....=)
...............................

°˙¤˙°Ima vas:°˙¤˙°

who's online

O meni:

*Ime:Matea
*Razred:7.a
*Živim:u Ivaniću
*Rođena sam:1.10.1995.

*VOLIM:*
*jednog dečka
*frendice
*druženja
*svoj mob
*komp
*lazanje
*svoj blog
*msn

*NE VOLIM:*

*Rajskog
*školu
*učit
*zmije
*kad mi neko laže

*FRENDICE:*
*Tinakiss
Žirafa...jedna zakon žirafa...
Super je..jedna od best frendica....
Pusssa...=)
*Sanjakiss
UuUuUuUuUu...Mala crna....
Super je s njom nikad
nije dosadno...
Isto jedna od best frendica...
Pussa....=)
*Sarakiss
Cura je super...
Prije smo se mrzile,al
sad smo si super...
Jedna od best frendica....
Pusssa=)
*Tatjanakiss
Moja Tajčika...
Super cura...
Swe pet....odlično...
Pussa....=)
*Nikakiss
Plavuša...nepoznam
je dugo...
Al super je...otkačena..
Pussa....=)
*Mihaelakiss
Dobra mi je...
Pussa...=)
*Manuelakiss
Povčena cura...al
super je...
Superiška...
Pussa...=)
*Anakiss
Super je...odlična..
Pusssa...=)
*Monikakiss
Dobra je...ne družimo se
previše...
Al super je s njom...
Pusssa....=)
*Anamarijakiss
Moja Anchy...
Ja sam njezina Viki...
Hehe..Super je..
I ona mi je jedna od best..
Pusssa....=)
*Miakiss
Modna mačka..komentira sve...
Smiješna...super...
Pussa...=)
*Paulakiss
Ok cura..malo smo se
posvađale...
Al sa smo si dobre...
Pusssa...=)
*Tenakiss
Znamo e odmalena....
Pusssa....=)
*Martinakiss
Nedvno sam je upoznala...
Voli puno pričat...
Pussssa....=)
*Valentinakiss
Prije si nismo bile dobre,al sad
smo ok...
Pussssa...=)
*Zelinkakiss
S njom sam se nedavno počela
družit...A cura je fakat zakon...
Kak me vozila na motoru..=)
Pussssa....=)
*Adrianakiss
To je duga priča...
Recimo samo da samo ok...
Pusssa....=)

*FRENDOVI:*
*Leowave
Njemu se možeš smijat cijeli dan...
Pozzzz...=)
*Domagoj:wave
Njega sam nedavno upoznala...
Lik je dobar...
Pozzz.......=)
*Dominikwave
Ok je...šuti puno..
Pozzzz...=)
*Ivanwave
Mali patuljak...
Jedan od best frendova...
Pozzz...=)
*Rolandwave
Best frend...povučen je...
Pozzzz...=)
*Valentinowave
Dobar mi je...
Voli me zezat...
Pozzzz....=)
*Timotejwave
S njim sjedim...ok je...
Pozzzz....=)
...................

Linkovi:
Adriana=)fino
Martina=)fino
Matea=)fino
Sanja=)fino
Sonja=)fino
Katja=)fino

SLIKE=)

Ja:


Sara:


Tina:


Manuela:


Mia:


Sanja:


Tatjana:


Nika:


Mihaela:


......Još slika=)......




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































2008 - Prazan stan - ET




















































































































































































































































































































































































































































































































































srijeda, 30.04.2008.

ZAR DA MU DAM SVOJE SRCE,A ZNAM DA GA NIKADA NEĆU DOBITI NATRAG

Hvala vam svima na toliko puno komove,a posebno tnx svima koji su pročitali post i rekli svoje iskreno mišljenje.Ovaj tjedan je sa Adrianom bilo sve ok.Pošto je sutra 1 maj i svi nekam idu,ja sam bila pozvana na more i u toplice,a od sveg tog ja ću sutra bit doma i buljit u televizor.Danas smo je i Miha malo radile glupost,ali ne trebate vi baš sve znat.Pošto je prošli post bio ajmo reć dugačak ovaj će bit kratak,al to ne znači da želim malo komova,baš suprotno želim ih puno.Stavit ću vam tri slike od zaca,sad idem.Pusa Mihi,Sari koja je na moru i Tini,i naravno svima vama koji komentirate moj usrani život-pogledajte naslov i bit će vam jasno.


- 21:59 - Komentari (116) - - printaj - §

subota, 26.04.2008.

ŽIVOT JE VAL KOJI NIKAD NEĆE DOTAKNUTI KOPNO

Evo i mene i to opet s nekim svojim "dubokoumnim" postom.Ovaj tjedan mi je cijeli prošo loše.Posvađala sam se opet s frendicom.Ja sam kriva za svađu jer sam je prva isprovocirala,ali pošto vam nesmijem lagati i moram biti iskrena pa evo.Željela sam da se posvađamo jer stvarno nisam više mogla tako dalje.Stalno smo se ogovarale,lagale jedna drugoj,u školi se nismo baš previše niti družile.Posvađale smo se i nije mi žao i ne želim se pomiriti sa njom jer otkad se u mom životu pojavila mihaela,ona se promijenila.Možda to drugi ne primjećuju,ali ja da jer smo najbolje frendice od rođenja.Sada je postala drugačija,neznam kako da to opišem,jednostavno se promijenila,više to nije ona ista adriana koju sam poznavala i sa kojom sam se družila,smijala i radila sve što frendice rade.Obje smo pronašle novo društvo.Udaljile smo se,očito previše.Ali mislim da je tako najbolje jer otkad se ona promijenila ja se više ne želim družiti sa njom ne želim ponovno upoznavati osobu koju sam već prije upoznala.Sve bi bilo drugačije kad bi ona bila ona stara.Ali život se mjenja i ja nato nemogu utjecati,a i ne želim jer mi je dobro u društvu u kojem sam sad.Pronašla sam novo prijateljstvo,novu ljubav i želim zauvijek uživati u sreći koju mi pružaju moje frendice.A,Adrianu želim izbrisati iz sjećanja da smo nekoć bile frendice.Puno smo se puta svađale,ali nakon jednog događaja ona za mene više nije frendica.Lagala mi je i to joj nikad neću oprostiti jer me povrijedila više no iko u životu.Jednostavno više nemam snage da se sa njom svađam i mirim,a i ne želim snagu koju imam trošiti na nju.Više nije vrijedna toga.Oh,nadmašila sam samu sebe do sad još nikad nisam imala inspiracije za napisati ovako dugačak post.E sad je red na vama da ostavite puno komova.Pusa mojim frendicama Mihaeli,Sari i Tini i naravno jednom malom plavom,kissa svima koji me komaju.KISS

- 20:27 - Komentari (117) - - printaj - §

nedjelja, 20.04.2008.

HOĆU LI IKAD BITI NJEGOVA?

Čarolija je puštena na zemlju,a ja je ne pronalazim.Čarolija je ljubav.Ljubav je ono što nam se čini da traje cijelu vječnost,a zapravo traje nekoliko kratkih trenutaka,a za sobom ostavlja neopisivu bol u srcu.Hoću li ikada pronaći tu čaroliju ili da bolje pitam hoće li ikada ta čarolija pronaći mene.Nakon ljubavi čovjek ostane povrijeđen,ali svakom čovjeku i tih nekoliko kratkih trenutaka znači puno.Čaroljiju je teško pronaći,a kad je pronađeš ona je predivn.Hoću li ikada biti sretna?Ove riječi posvećujem meni dragim osobama,a one znaju koje su.Sad idem.Pusa jednom dečku čije ime se ne govorikisscerekI za kraj bih vas sve zamolila da kliknete tui ostavite koji komich i ohrabrite mene i moju frendicu da nastavimo pisati posteve na blogu.

- 17:20 - Komentari (113) - - printaj - §

četvrtak, 17.04.2008.


Myspace Lover Letter

- 15:57 - Komentari (0) - - printaj - §

nedjelja, 13.04.2008.

xxxEVO I MENE NAKON DUGO VREMENAxxx

cerekEY,evo me,tnx svima na komovima svratila bi i prije ali stvarno nisam imala šta za pisat.Evo sad imam.Otvorila sam novi blog evo tu je linkadriana i ja.Da kao što i sami vidite pomirile smo se iako to je sve nekak čudno.Evo i vedrije strane mog života.Imam plave pramenove stavit ću vam sliku ali sad imam problema sa imagesack .Na slici sam ja sa frizurom-punđom.To sam morala jer mi je frizerka išla na majstorski pa je trebala modele.Sve u svemu bilo je dobro.Danas smo trebale ić na misu al onda nam se nije dalo pa smo se šetale.Komajte i dalje kissy-kissy

- 20:47 - Komentari (113) - - printaj - §

utorak, 08.04.2008.

VOLIM GA SMRTI,VOLIM GA ŽIVOTE,MRZIM KUČKU KOJA MI GA JE OTELA!

Nadam se da ćeš jednom shvatit zašto plačem noćima tiho i bez riječi,zašto ti želim sreću i ono što ti nikad nemogu reći-v......Možda ćeš jednom u mojim očima vidjeti skrivenu bol i tugu i možda ćeš shvatiti da je to sve zato što me nevoliš,zato što imaš drugu.Al tad bit će kasno jer ja više neću imati ovoliko godina i neću voljeti tebe.Bit će kasno,uzmi što ti život pruža i reci hvala za svaki moj skriveni osmijeh i za svaku moju toplu riječ.Pokušaj cjeniti nešto što ti život daje,ne prepuštaj se njoj jer ona te ne zaslužuje.Nije te vrjedna,ti zaslužuješ mnogo bolje.Ne čekaj da bude prekasno.

Ozdravila sam.
Sad idem ispunit obećanje.
Idem komat svima koji mene komaju.
kissy-kissy

- 19:24 - Komentari (120) - - printaj - §

subota, 05.04.2008.

BOLESNA SAM!

Ey,evo me s tužnim vjestima.Ja sam bolesna.Imam temperaturu,boli me glava i grlo.Al dobro zato nisam išla u četvrtak i petak u školu.Hvala vam svima na komovima ja ću ih vratiti kad ozdravim zato kaj sad nesmijem bit dugo na kompu.I da u vezi one frendice odlučila sam da ću pičat s njom čim ozdravim i da ću joj sve reć.Dobila sam novi mobitel i mp4.Danas sam s frendicama trebala nekam ić al nisam mogla jer sam bolesna.Sorryte kaj nisam vratila komove ali obećajem da ću vratit čim mi bude bolje.Ajde idem ja sad natra u krevet.Kissam vas.

- 20:32 - Komentari (114) - - printaj - §

srijeda, 02.04.2008.

PROŠO JE I TAJ DAN

Ey,evo mene konačno.Tnx na komovima pa da vam se odužim s jednoim postom.Naslov uopće nije vezan za post ali jednostavno nisam znala koji da naslov stavim.Jučer smo ja i mihaela bile na zeljenjaku i lovile tam neke dečke.Bilo je dobro sve dok se nismo vratile dom i onda je mene adriana zvala da jel oću doć k njoj.I ja sam otišla i kad je ona meni otišla pa sok ja sam joj uzel mobitel i pročitala poruke zbog kojih sam se naljutila i sad više neznam ni kaj da radim ni kaj će bit.Trebla bi u subotu ić spavat k njoj,ali jednostavno neznam dal da idem il ne.Te su me poruke jako povrjedile,ali u nekim stvarima sam i ja nju povrjedila.Otkad sam se pomiila s mihaelom nas dvije se stalno svađamo i jako smo se udaljile jer sam shvatila koliko mi je toga lagala.Ja i adriana smo se posvađale na dulje vrijeme,ali je onda ono mene pitala dal se hoću pomirit i ja sam rekla da ijako to nisam željela,bilo mi je sasvim dobro dok se nas dvije nismo družile i dok nisam morala s njom nikuda ić,ali sad je sve po starom i neznam koliko ću još tako moći.Mi smo si dobre od rođenja,ali ona se jako promjenila,a i ja i mislim da nikad više u njoj neću imat frendicu.Ovo je bio jedan od tužnijih posteva ali se nadam da ste ga pročitali.kiss svima koji me komaju

- 13:42 - Komentari (132) - - printaj - §

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.