29.06.2006.

gotovo!!!

zar ima smisla ista objasnjavati? dala sam sve ispite, i sada idem doma, doma iz rijeke, doma u poreč, mirisan, čist, miran i moj poreč.... :) zakon...
pa to bi bilo otprilike to za danas. hehe, ovo kratko javljanje samo je uvod u ono sto slijedi sutra... :) saznala sam nesto sto je bas ok. javili su mi iz bivse srednje skole da ce mi napokon izdati zbirku prica :) i sad sam sretna. pocela sam raditi oko nove knjige, a uvod cu vam sutra staviti kao pretpremjeru.. cisto da vidim da li sam na dobrom putu... :)
ljudi uzivajte mi u ostatku dana, makar s tim paklenim vrucinama ne moze se reci da cete bas pretjerano uzivati. ja bi na more, ali u ned kad sam bila toliko sam izgorila da nemam namjeru ici iducih mjesec dana na sunce, osim ako me ne natjeraju , ali necu se odmah dat nagovoritheadbang

to je to. za danas wavepa - pa
- 10:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<$BlogPager$>

Image Hosted by ImageShack.us


Dance like no one is watching... Love like you've never been hurt... Sing like no one is listening... Live like it's Heaven on Earth...

CounterData.com

loans
loans Counter

About me:
Name: Valentina
Date of Birth: 04.11.1986.
Status: VIP

My Thoughts:

Nitko ne zna što ce mu vrijeme donijeti, a ono svakome daje po zasluzi. Možemo se ljutiti koliko nas volja... možemo nabrajati tisucu razloga koji su trebali utjecati na drukciju našu sudbinu... možemo cijelom svijetu do boli vikati svakojake prostote... VRIJEME CE OPET NEUMOLJIVO PRESUDITI U SVOJU KORIST...


Memories:
...:: OPROSTI::...
...:: ŽENE I MOTORI ::...
...:: FUNNY STORY ::...
...:: ZA MOJU RANJENU DUŠU ::...
...::OSUĐENIK NA SAMRTI ::...
...:: OBECAO JE ::...
...:: NOVA GODINA ::...
...:: JEDAN DAN U ŽIVOTU GRADSKOG BUSA ::...
...:: KAKO SMO UBILI MORNARA ::...



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Fave Sites:
munjotres
kewac
pelato
jedna mala crvena
nesto simpa
netko tko rijetko piše...
miss baudelaire
jedan mali lav
Slepac


Dont Click Here


...svatko objasnjava postojanje svoga bloga, pa zasto bih ja bila izuzetak...moram se uklopiti u masu, zar ne? blog postoji... zasto? ne znam...ali tu je...


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv