< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (14)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...my favorite pictures.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
shika....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ino.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
choji....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my favorite squad....
akatsuki.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TOBI.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pein the leader...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zetsu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kakuzu.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kisame....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itachi.....and sasuke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hidan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deidara.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
konan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sasori.....Free Image Hosting at www.ImageShack.usorochimaru....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
akatsuki......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kimimaro,kidoumaru,tayuya,jiroubo,sakon,ukon.....

četvrtak, 25.12.2008.

...naruto girls......

..ovako....sve su mi cure jako drage...ali...imam drazih ......
....meni osobno najdraza je ino....
...recimo ....nju sam prvi puta vidjela u naruto animeu...njzin stav prema sakuri me impresionirao....
.....posebna je....recimo zasto je sakura pala na drugo mjesto upravo je razlog njihove svade....
...Ino ju je izvukla iz one mislje rupe.....pruzila joj ruku...i skaura se promjenila....
....najgluplji postupak zrtvovati prijateljstvo za decka...kojeg uopce nezanimaju cure....
....to me najvise zasmetalo.....
......reci nekome da se rivali samo zato jer vam se svida isti decko?....to je zbilja jakooo gluuuupo.....
...tako je ino prerasla u favorit curu.....drago mi je da je sakura nije pobjedila na chunin ispitima....
...ali takoder je dobro da su ponovno uspostavile kontakt.....
......
....druga na listi je kao sto sam i rekla sakura....
....ona je simpa cura.....i iskreno mislim da ju razumijem....
......jos mi je postala draza u shippudenu....
......makar sam je znala zamrziti.....kada je pitanje izmedu ino i nje...ali ona je sigurno na drugom mjestu.....
....volim unutarnju sakuru.....XD....
..trece mijesto pripada .....temari.....
...ona je zakon ...nacin na koji razgovara sa Shikom(<3)......
....i opcenito sa deckima.....ima snazan karakter..to mi se najvise svida.....

- 12:47 - A reCi ... SaMo(0) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.