prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (14)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (43)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...my favorite pictures.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
shika....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ino.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
choji....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my favorite squad....
akatsuki.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TOBI.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pein the leader...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zetsu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kakuzu.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kisame....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itachi.....and sasuke...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hidan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deidara.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
konan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sasori.....Free Image Hosting at www.ImageShack.usorochimaru....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
akatsuki......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kimimaro,kidoumaru,tayuya,jiroubo,sakon,ukon.....

četvrtak, 20.12.2007.

....nista posebno...

namcormoj cilj zapravo nije postavljen u zivotu
ja zbilja neznam sto bih sa sobom....
uzadnje vrjeme sve mi ide na zivce....
....jedino sto me sada zanima jest pisanje i slusanje glazbe...
....jeli to normalno...
katkad mi se neda smijati... niti govoriti...ma nista....najrade bi ostala lezati....
....katkada cak imam problema sa spavanjem...
odem kunjat u 12 a probudim se u 2 h ujutro...
ostanem samo lezati do pola 5 ujutro onda napokon zaspem....
a moram se ujutro dici skola u 8 h do pola4
mrtva sam nakon toga.....
....mrtva....
......a kada me zelite slikati ....ispadnem kao frisko nafiksani narkoman....
....grozno....
.....sta jos za reci ja sam inace bila happy....happy...danas sam pre ljena za zabavu...
....rade cu ostati doma, i razgovarati na telefonu....
...gledati TV i komentirati glupe reklame....
.....ili naviti muziku do daske i uzivati....
...no nisam ja bas tako ljena sa druge strane....ipak znam izaci van sa drustvom...
...ali katkad najrade bih splavala....
...ludilo....
.......ovisnik sam o muzici i zvakama....
....ne prode niti jedan dan da to ne radim...
......ipak uzivam.....
najgluplje su mi one umisljate glupace koje pod odmorom lamacu gozicom lijevo desno i smiljuje se...
...onda mi dode jedna i pita ...."A zasto ti nemas decka?" pa se onako munjeno podsmjehne...
...dode mi tada da ju tako ritnem da se nikada vise ne probudi...
.... ja se volim druziti sa deckima...ali nisam srela svrsenog...
...ionako ne poznajem bas decki koji su mi slicni.....
.....a sto pogotovo ne pali kod mene ja kada mi decko posalje svojeg prijatelja da mi procita njegovo ljubavno pismo....namcornamcornamcoreeknamcorludlud
takvi definitivno nece proci kd mene...
.....a niti nisam srela nikoga koj je totalno poludio zamnom...
...ionako mislim da djelujem odbojno....
...fakat ko neki zombi....
.......kada bi me ljudi opisivali ...rkli bi to u tri jednostavne rjeci....
ljena,dosadna,nezainteresirana....
...iskreno slazem se....
no da bi se ja sa nekime druzila trazila bi da se barem malo potrudi....
.....svaka dama ima svoje uvjete....
.....naravno rijetko bi tko rekao da sam ja dama....
....prije nekakva gljiva....
....da...gljiva....
......zanimljivo...zar ne.....
.....ja sam jednostavno jedinstvena....
posebna
neposlusna....
otkacena.....
......posebna na svoj nacin.....
......da zbilja poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!..........................................
..... mrak cura za 1....he he sala....
covijek ionako prvo mora postovati sebe da bi ga drugi postovali.......
......oooo da.....ako itko sazna za ovaj blog biti ce cudo.....roflroflnamcornamcorbangbangsmokinsmokinzubozubozijevzijevroflroflpjevazubobeljbelj

- 17:58 - A reCi ... SaMo(0) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.