<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
utorak, 12.02.2008.
dosadno!!!

Prosli post bio je ozbiljan i supach i zato bu ovaj kratki i dosadan....sve po starom samo kaj i eva i ja imamo decke...heh....super smo volje ....lickamo se jakkkooo...eh ....kaj se moze....hm...kaj ima kod vas ??? jeli
Kod nas nea bash puno tog novog...al iskreno danas namamo bash inspiracije pa tak...umoran je danas dan...lol...samo da vas obavijestimo da su nam zhivoti prilichno dosadni pa bi nam povremeno dobro doshlo da nas malo zabavite!!!!
Jeeeeeeeeeeeeeej...looooooooooooooooooooooooool...i da eva je dobila komentar da je djetinjasta jer govori looooooooooooooooool...kaj ja morem kad me stalno netko nasmijava...loooooooooooooool
Eva zheli chestitati Wanyi na jednoj jako vazhnoj chinjenici u zhivotu...ona bude znala..loool
E da...nusha se zaljubila u dva dechka istovremeno!!! Nebi ja...looooooooooooool
I kaj za kraj pozz SVIMA ama bas svima....jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...heh.looool.
E nushica hoce samo par osoba paozraviti: ANDY ANITA VAVA JULLY VEKI VIKI VANJA CELA 6.OSH....HM ....I JOS PAR LJUDEKI ALI SE SAD NEMREM SETITI...IH....EH DA KISS KISS PA PA MWA MWA...jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej................looooooooooooooooooooooooooooooooooooool..heh

- 18:42 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


mi smo
Eva i Nuša
neznam shta da napishem o nama pa chu samo rechi da smo prilichno nenormalne, volimo drushtvo, i sve shto uz to ide...
imamo 13 godina...nas najsretniji broj...
slushamo rock vechinom mcr
volimo emo motive tj. nusha voli i emo glazbu
ostalo mozhete procijeniti iz nashih predivnih postova
icq brojcheki:
eva-429513389
nusa-457612057
pusach


...angels...








...love...







...make up...







...music...







...gothic...







...emo...







...other.





..



Jesam li ja nešto kriva?
Jesi li otišao zbog mene?
Svejedno...osjećam se krivo!
Osjećam se krivo što sam dopustila da otiđeš!
Pustila sam tvoju ruku ...i gledala kako padaš u ponor!
Što god netko kaže ...kriva sam!!!!!
Sve ovo vrijeme željela sam vidjeti kako žive anđeli,
željela sam biti anđeo....a sad...sad kad te nema,
kad si umro tako mlad i propustio mnogo toga...
...tek sad shvaćam što bih propustila da vidim kako anđeli žive ili još gore
da postanem anđeo...
žao mi je....crycrycry
užasno mi je žao!!!!!!!!!!!!!!!!!

from:nusha and evy
to:....tuzantuzan

credits


; j-wen
; deviantart
; brushes
; blogskins
; blogger