<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
utorak, 29.01.2008.

bok..ljudovi
nama nije bash uobichajeno pisati posteke
pa onda bude ovaj malo duzhi...nadamo se da vam ne smeta
i kao shto smo spomenule bokich svima...nadam se da niste jako ili previshe u depri i da budete mogli prochitat nash post do kraja...haha

...danas chemo razgovarati o zhivotu...o zhivotnim vrijednostima i drugim pojedinostima vezanim uz zhivot....pa pocnimo
u davna vremena zapoceo je tvoj zivot!!! u zivotu ucimo na svojim ali i tuđim greskama ....isto tako zivot nam nudi razne opcije ...
zhivot je dragocjen (kazhe nusha...ja chu joj vjerovati) treba ga poshtovati...u zhivotu (barem kolko ja znam) od svega je najvazhnije prijateljstvo (ja bi dodala i ljubav...al jebiga prijateljstvo je danashnja tema)
vjerujem da prijatelj u zhivotu (opet zhivot) znachi jako puno (bar nama)
prijatelj kao prijatelj mozhe pomochi svakome pa chak i neprijatlju ( "Samo pravi prijatelj mozhe razumijeti svog neprijatelja" - dr. nusha)
rijech prijateljstvo dolazi od grchke rijechi prijateljistus ( samo da znate )...
i zato danashnja pouka je: vjeruj prijateljima i oni che vjerovati tebi... pomazhi im i oni che pomochi tebi... voli ih i oni che voljeti tebe....
SAMO TAKO CES BITI PRAVI PRIJATELJ


...a sad ipak malo o ljubavi ( nagovorih nushu )
ljubav... to je jedna pojava u zhivotu ( gle opet taj zhivot ) koja je neprestano promijenjiva...jedan trenutak predivna a drugi bolna...
najvazhnije je da znash iskreno voljeti ( da ne zhivish u lazhi ) ...shto evi jako teshko pada
najtezhe je pronachi pravu ljubav...i to je to o ljubavi...onak ukratko


bash upravo nusha i ja razmishljamo kako je ovaj zhivot lijep i cepamo se na svaku pametnu izjavu...
ccc...gotov postek

e mi bi pozdravile: VANJU BELU JULI ANDY ANITU ETU LARU TESU IVU ANJU DORCI KARLU IGIJA HRASTICA NASU RASKU (pusica njoj) LENU ELIZABET SILVIJU DANIJELU DANU i sve koje smo zaboravili


evo josh opar pametnih izjava:
...today is the perfect day for killing...
...living a nightmare...
... i guess i'll survive or something...
...aww...the sky is crying...

pozz








- 15:07 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


mi smo
Eva i Nuša
neznam shta da napishem o nama pa chu samo rechi da smo prilichno nenormalne, volimo drushtvo, i sve shto uz to ide...
imamo 13 godina...nas najsretniji broj...
slushamo rock vechinom mcr
volimo emo motive tj. nusha voli i emo glazbu
ostalo mozhete procijeniti iz nashih predivnih postova
icq brojcheki:
eva-429513389
nusa-457612057
pusach


...angels...








...love...







...make up...







...music...







...gothic...







...emo...







...other.





..



Jesam li ja nešto kriva?
Jesi li otišao zbog mene?
Svejedno...osjećam se krivo!
Osjećam se krivo što sam dopustila da otiđeš!
Pustila sam tvoju ruku ...i gledala kako padaš u ponor!
Što god netko kaže ...kriva sam!!!!!
Sve ovo vrijeme željela sam vidjeti kako žive anđeli,
željela sam biti anđeo....a sad...sad kad te nema,
kad si umro tako mlad i propustio mnogo toga...
...tek sad shvaćam što bih propustila da vidim kako anđeli žive ili još gore
da postanem anđeo...
žao mi je....crycrycry
užasno mi je žao!!!!!!!!!!!!!!!!!

from:nusha and evy
to:....tuzantuzan

credits


; j-wen
; deviantart
; brushes
; blogskins
; blogger