po putu i azimutu

31.12.2005., subota


snijeg
Čekali smo ga i pao je. Kud god pogledam sve je bijelo. I Tuhobić i Viševica lijevo, i Učka desno. A i otoci Krk i Cres pravo .Obruč ne vidim od Drenove. Ne mogu više biciklom ili skuterom doći ispod, pješice gore i u 2popodne biti na poslu.
- 00:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

25.12.2005., nedjelja


Sretan Bozic
Sretan i veseo Bozic svima blogecima, orijentacistima, planinarima, pustolovima,
lozacima, klosarima , domarima i slicnima.
Orijentacisti su upravo osnovali savez, Visokogorci jos nisu objavili plan izleta
za 2006, a sutra kazu bit ce i malo snijega na Hahlicima.
- 00:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

20.12.2005., utorak


O-trening
Ne znam kad ce biti O-treninzi, obzirom da su sad praznici mozda tek 8. 1.
Ce-de sa Fratra je još uvijek kod mene , zaboravio sam ga odnesti Bozotu kad
sam bio na BJ openu. Izgleda da cu morati doc na Papucke jaglace kako bi ga
predao Cupotu. Dobro je ispo.

- 23:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kalendar
Hvali Bozi na cestitki i kalendaru,
a i na planu izleta za 2006. koji
će mi uskoro poslati.
Ja još nisam poceo raditi čestitke
jer sam ostao bez tinte.
--------------------------pozdraw
- 01:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.12.2005., nedjelja


slicice
Nadam se da ce biti još snijega u petak kako bih mogao isprobati gojzerice na putu do ovog planinarskog doma u Grobničkim Alpama.
- 11:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Kastav (zimska liga)
Za razliku od nedjeljne orijentacijske trening utrke po Kostabeli danas sam samo trcao.
Start i cilj bio je u Staroj Crekvini u Kastvu. Trcalo se 4. kolo zimske lige u organizaciji
triatlon kluba Rival po stazi koja je slicila na mcAdama s nešto uspona. Djelomicno je
markirana pa nisam zalut'o.
Vrhovi okolnih planina su se bijelili. Nisam vec par mjeseci bio ni na jednom.
- 00:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #