big mamma

srijeda, 12.04.2006.

tulum(arenje)

Nu, vako, tri stana ispod mojega su iznajmljena, u njima redom studenti. U OK smo odnosima, dapace, pronađoh i prijatelje među njima. Večinom je situacija uredna, ali zadnjih par mjeseci su si oni iz stana ispod - dali oduška! Dogovor je bio i stoji - ukoliko je tulum u planu - najavi se dan ranije, glazba tuta-forza do nekih 1 sat, nakon toga tiše, uvjet - bez lupanja i skakanja, jer u zgradi živi 5 male djece. I sve je štimalo, do, velim opet, pred neki mjesec. To se orilo, lupalo, dimilo do ranih jutarnjih sati. Meni osobno to ne smeta, glazba mi je OK, a i kad zaspem mogu i bombe padat, ništa me ne ometa. No, izgleda da susjedi ne razmišljaju slično meni. Sinoć je tako pozvana policija, što se točno događalo - ne znam, tek poslah upit studentima, ali mogu reći kako sam iznervirana, iznervirana zbog toga što se dogovor ne poštuje, jer sam i sama doživljavala dolaske policije, pozive susjeda, prijetnje s balkona do... Ne bih željela biti takva. Ne želim biti ne tolerantna, ali... Kužite?!
Što uraditi? Kako se postaviti? Jeli moguće da ulazim u godine kada se neminovno postaje onakvima kakvi su bili oni-koje-smo-mrzili???

12.04.2006. u 11:51 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

majka 3 (slovima:troje) djece, supruga i (zasad) kućanica, kako preživjeti, a ne završiti u podrumu KB Split

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Mameibebe.net

Naša pjesma

Ključ života

U dugom bijelom holu
Tek koraci su moji i sjena što me prati
Al' duge su minute
U svakoj od njih može po jedna vječnost stati.

Znam, ti se boriš
Vidim ti lice u sretnom bolu
Ljepotom žari
I sobom nosi sad radost novu.

Novi život se rađa i sretne pjesme mi naviru zvuci
Novi život se rađa, a ključ života u tvojoj je ruci
Što je, ljubavi moja, sva moja ljubav koju ja poklanjam tebi
Što je, ljubavi moja, prema toj sreći što pružaš je meni.



U mislima ću svojim
Od praznih, nježnih riječi pretvorit ovo veče
I bit ću pored tebe
U trenu kada život sa izvora poteče.

Svu ljubav svoju
Tebi sam dao dok srce diše
A ti me ućiš
Da ljubav znaći još mnogo više.