ponedjeljak | 08.01.2007.

Vracanje izgubljenog ili povratak nepoznatog

Bok prijatelju...
Znas razmisljao sam...cesto to radim ovih dana posto su me mnogi iznevjerili ili nesto...htio sam te pitat...dali je ovo nase vrijeme i dali je ovo nas dan?? Hocemo li zivjeti zauvijek ovako izgubljeni ili cemo pronaci sami sebe i osobu koja nam treba!!!Mozda bi bilo najbolje da se svakom od nas da jedna prilika da vratimo vrijeme i ispravimo gresku koju smo napravili...no bi li nam to odgovaralo??da se jednostavno vratimo i ispravimo gresku...svi kakti puni znanja i iskustva!! Kad svi bolje razmislimo...i ne bi bilo dobro...jer onda bi nam bilo zao sto smo to iskustvo izbrisali iz sjecanja i jednostavno pravili se kao da ga nema!! Dali bi ste prijatelju rekli da je onaj kojeg volite glup i da vas zivcira...i tako stavili na kusnju vase prijateljstvo...ili biste nakon toga vratili vrijeme i rekli mu da volite tu osobu da vam je sve na svijetu i jednostavno ponasali ste kao da je sve uredu!!!Ne zelim vratit vrijeme iako ima puno dogadaja koje bi htio ispravit...no dobro...

Jednostavno cekam da mi ta osoba pokuca na vrata...da bude obasjana svom svojom bijelom svjetloscu...da joj oci svijetle poput sunca...!!Zelim da mi osvjetli zivot kao nitko do sad...nemora mi biti ljubavnica...zelim ju kao prijatelji kojeg nikad nisam imao ako nemoze biti nista izmedu mene i tvog savrsenstva...!!hocu li je docekat..neznam...mozda je vec tu al ju nisam vidio...i zbog mog neznanja mi se smije u facu a ja patim!!

Prijatelju srce mi puca i mrzim sve do ceg mi je nekad bilo stalo...zelim ju...a nemogu ju imati... pomozi mi!!!


''Nemojte se osvrtat i zaliti zbog proslosti jer zato sto je prosla. Niti se nemojte brinut o buducnosti jer ona ce tek doci. Brinite se o sadasnjosti i napravite je tolko lijepom da je se isplati sjecat!!''

Ida Scott Taylor

- 17:42 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.