body ...One More Year Is Gone Now... - My Little Heaven. - Blog.hr body

petak, 04.01.2008.

...One More Year Is Gone Now...

Pozdraw ljudowi....
Ewo vashe najdrazhe Tine... Mislila sam malo pauzirat s blogom....par tjedana, al sam odustala jer ne mogu ja bez vas...
Za Bozhich mi je bilo preeedobro, a za Novu malo usrano jer sam se razbolila i morala sam ostat doma....bhua.... bit che bolje druge godine....
ewo dobila sam inspiraciju za post od mojih curka.....Mie....Ane...ma od swih pomalo... I ukombinirala to u jednu lijepu paštetu....(shtafetlicu a ne pashteticu).


Zagrljaj ili poljubac?
-Oboje...I zagrljaj i poljubac...
Pepsi ili Cola?
-Pepsi!!!
Cokolada ili vanilija?
-Chocolate...
Lover ili Fighter?
-uuu....teško.... ma oboje.... fighter kad se treba borit za dechka, a lover kad ga vech imam...
Prijatelji ili obitelj?
-Oboje...
Ljubav ili novac?
-Love is all you need....
Boja ociju?(kod deckiju)
-plave ochi...ili ful crne... a mozhe i smede....
Boja kose?(kod deckiju)
-smeda...plava...
Kratka ili duža?(kod deckiju)
-Kratka!!!!
Visina?(kod deckiju)
-mora bit vishi od mene....
Hot ili cute?
-I hot i cute...ak se radi o dečku....
Jesi li zaljubljena?
-da....
Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?
-da!!!
Bi li izašla radi novaca?
-Ak se radi o zajebanciji s frrendovima vjerojatno bi, al inache no way...
Tko je zadnja osoba koju si poljubila?
-Mamu....u obraz kad je odlazila na posao...hihi....
Zagrlila?
-Pa valjda isto, neam pojma....
Koja ti je rekla da te voli?
-Paaa....to vam nechu rech...shalim se...to mi je rekla osoba o kojoj sam pisala u proshlom postu....al vi ne znate ko je to!!! ha-ha...
S kojom si razgovarala na tel?
-Frendica....
Koja ti je slomila srce?
-Ne bih o tome, sad je iza mene...
Koja ti je rekla da te mrzi?
-Ne sjecham se ko je bio zadnji, al znam ko mi je to rekao a da me jaaako povrijedilo...
Uzimaš li droge?
-ne...
Piješ?
-Da.... vodu, sok.....svashta...
Želiš li se udati?
-ne još...jednom da....
Želiš li imati djecu?
-valjda....ne znam....
Vjeruješ li u sebe?
-Da, ali ne dovoljno....
Koji si zadnji film pogledala u kinu?
-Neam pojma....
Možeš li podnijeti istinu?
-uvijek kazhem da mogu, ali mislim da zapravo ne mogu.....
Najveca slabost?
-Mmmm....pa ona ista osoba...
Najveci strah?
-Pauci...I skakavci....
Prva pomisao kad se probudiš?
-Laku noch!!!
Javiš li se na broj koji ne prepoznaješ?
-Daaa...
Slažeš li se s roditeljima?
-Aha....
Stvari za kojima žališ u prošlosti?
- samo je jedna koju nisam uchinila, a mogla sam.... Ali nadam se da chu i to uchiniti...
OPIŠI SE U 4 TOCKE: Lijena, Tvrdoglava, Nespretna, Ambiciozna...
SLATKO ILI SLANO: Pa, oboje...
LJETO ILI ZIMA?? Ma oboje...
NABROJI 5 STVARI KOJE MRZIŠ KOD LJUDI:
-laganje, umishljenost, ogovaranje (WTF?!)....
Savršen dan?
Subota, zima, snijeg, ja i jedna osoba...
Koje su ti boje carape?
plave...
Koliko je sati u ovom trenutku?? 14:52
Crno ili rozo???Crno
Kakve ljude voliš?? Zabavne
Što misliš o petku trinaestom?
Da je to jedno veeelko, glupo sraaanje....


Nadam se da ste osim onog koje su mi boje charapice, saznali josh stwari o meni....
U ovom postu am htjela napisat svoje Novogodišnje odluke...
Pa evo ih....

0.Proć s 5 i upisat se u dobru srednju....
1.Vjerovati u sebe
2.Manje ogovarati druge i lagati...
3.Živjeti. smijati se i VOLJETI!!


4 odluke, za koje se nadam da che mi postat nekavi ''prioriteti''.........
A ewo, izgubila am blagdansko ''bloggersku'' inspirejšn, pa vas ostavljam da budete lijepi, dragi, dobri i pametni, i komentirate mi bash onako kak ste i u proshlom postu...

Voli vas sve vasha Tina....

P.S. Kakav vam je novi dizajn??



*dodatak postu:
Ako ste gledali seriju Roswell, a i ako niste, pozhurite na ovaj blog i komajte: Roswell Fansite.......

-15:19 - Komentiraj ( 43 ) Print - #

<< Arhiva >>



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My Life. My rules.

29. kolovoza 2007., malo derište po imenu Valentina otvorilo je ovaj blog.
Me: Tutor Girl ---Yvonne---Jackie--- or just, Tina.



Cell Phone Plans
Free Cell Phones

Tolko vas je bilo.
ljudowa na blogu

Just a Little Girl.

Valentina.
**
Posebna. Sarkastična. Brineta. Razmažena. Iskrena. Kritičarka. Ponekad i filozof. Egocentrik. Kreativka. Sramežljiva. Osjetljiva. Nespretna. Možda i još pokoja sitnica.

Important Things. Or At Least Things She Thinks They Are Important.
.*.Obitelj.
.*.Iskrenost.
.*.Ljubav.
Image and video hosting by TinyPic
.*.Internet.
.*.Sreću.
.*.Smijeh.
.*.Friends.
.*.Crtanje.
.*.Tree Hill.
.*.Forum.
.*.Blog.
.*.Starke.
.*.Žwake.
.*.Shopping.
.*.Šarene stwari.
.*.Plišane igračke.
.*.Jastuk.
.*.BaLonE.
.*.Mr.Perfect.
.*.Razglednice.
.*.MUSIC.
.*.Gaspard Ulliel.
.*.Samoća.
.*.Cappy Tempo.
.*.Pisanje.
.*.Hayden Christensen.
.*.Sims.
.*.Ples.
.*.Razgledavati fotoalbume.
.*.Bleeding Love, by: Leona L.
.*.Čokolada.
.*.Plaža.
.*.Čitanje.

Don't lajk.
.*.Tugu.
.*.Paris Hilton.
.*.Laži.
.*.Predrasude.
.*.Umišljenost.
.*.Određene osobe.
.*.Tokio Hotel.
.*.Cinema Bizzare.

One.And.Only. - Her.Wishes.

.*.Upisati dobru srednju. -completed-
.*.Završiti je.
.*.Naći posao koji će voljeti.
.*.Otputovati u SAD.
.*.Naučiti svirati bubnjeve.
.*.Naći normalnog dečka.
.*.Otići na Kubu.
.*.I u Irsku.


---
the TutorGirl.
---

''Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music? The truth is, there is nothing to be afraid of. It's just life.''

"Someone once said; 'It’s the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me… I just wanna live a life I’m gonna remember. Even if I don’t write it down.'"

"At this moment, there are 6 billion, 4 hundred, 71 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world. Some are running scared.. some are coming home. Some tell lies to make it through the day.. others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good.. struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls -- and sometimes.. all you need is 1."


''You can't run. You can't hide. You can't. You must go for it. Cause it's just life.''

''Hrabrost nije izostanak straha. To je procjena da je nešto drugo važnije od straha.''

''Every story has an end. But in life, the end is just the new beginning.''

''This is my destiny. My curse.''

Some Stuff...

She listens.

* Nickelback
* Breaking Benjamin
* Kelly Clarkson
* Kate Voegele
* Toše Proeski
* Flogging Molly
* Nightwish
* Evanescence
* Rawbau
* Coldplay
* Rolling Stones
* Leona Lewis
...

Breakaway - Kelly Clarkson
Behind These Hazel Eyes (Acoustic) - Kelly Clarkson
Breath - Breaking Benjamin
blow me away - breaking benjamin
Drunken Lullabies - Flogging Molly
Only Fooling Myself - Kate Voegele
ROCKSTAR - NICKELBACK
Tose Proeski The Hardest Thing.wma - Tose Proeski



Copyright ©
Sva prava pridržana. Ovaj blog je zaštićen autorskim pravima vlasnice Lil Dewil Tine. Svako kopiranje posteva ili osobnih podataka bez dopuštenja, a ako se radi o postevima barem navođenja vlasnice strogo je kažnjivo i bit će prijavljeno administratoru!!!!

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee