body (:::...And I Ain't Missin You At All... Since You've Been Gone...Away... I ain't missin you, no matter what I might say.....:::) - My Little Heaven. - Blog.hr body

ponedjeljak, 19.11.2007.

(:::...And I Ain't Missin You At All... Since You've Been Gone...Away... I ain't missin you, no matter what I might say.....:::)

... BOOKICH!! ...
Kak ste vi meni???Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Prwo da objasnim neshto u vezi s kommentarima i mojim rechenicama u proshlom postu..... Ostavljajte vi meni kommentara kolko ochete, swejedno, al kažem da mi je draže prochitat jedan velki, lijepi kommentarchek..... ma dosta o tome.... ewo, za danas sam pripremila neshto nowo.... prwo shtafetllica koju sam vidjela na blogu koji se prestao vodit josh 2004..... Owako....Moram napisati 66 stwari koje wolim, i 11 stwari koje ne wolim....i bar za pola od swakih napisat razlog zashto wolim/ne volim.... u stwari koje wolim ne bi smjela ukjuchiti osobe, ali tako ne mogu napisat, pa sam nakon nekog vremena pochella ukljuchivat i osobe.... Dakle, 66 stwari koje wolim i 11 stwari koje ne wolim....

VOLIM:

- SEBE - jer sam posebna , kao i swi drugi....
- CRTANJE - jer wolim kreativnost...
- PRAWO PRIJATELJSTVO - jer ti je potreban prawi prijatelj...
- DEČKE - No Comment....
- ŠMINKU - jer sam cura koja se sa make-up_om osjecha zadovoljnije.....
- GLAZBU - jer me opushta...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- PLES - jer lako smrshawim i oraspoložim se....
- BITI ONO SHTO JESAM - jer sam nezamjenjiwa, jer sam to ja....
- KIŠU - jer me smiruje kad kisha polagano sipi...
- MORE - jer obozhawam to wejiko plavetnillo, jer me veže za lijepe trenutke...
- SUNCE - jer volim i TOPLINU, a wolim i pocrnit...(malo ispod...)
- LJUBAV - jer je to najljepshi osjechaj...
- NOĆ - jer onda pajkim...
- POLJUPCE - pa eto, tako.... feelin' good....
- ZAGREB - jer je to moj rodni grad i jednostawno ga obožawam kolko se god urushio.....
- MAKARSKU - jer tamo ljetujem vech 9.god. (tochnije Bashka Voda), praktichki sam tamo odrasla...
- SHOPPING - jer se obozhawam preswlachit i isprobawat robu....i naravno kupit je....
- TOPLINU - jer se osjecham sigurno, i ugodno...
- SNIJEG - jer me podsjecha na jedan prekrasan trenutak.... i jer znam da je Božich blizu...
- OTH - hihi.....
- CHADA - ma swi njega wolimo....
- JAMESA - a ko ne bi kad je tak sljadak....
- MAMU - pa jer je mama, brižna dobra, i puna jubawi za mene... iako se neki put poswađamo....
- TATU - isti razlozi ko i za mamu + voli ga jer mi je dao moje prelijepo ime - Valentina, koje mi se jaaako sviđa....
- BRATA - ma volim i njega iako se neki put ne chini tako....
- LANU - Lana je moja polusestrichna......ja nju jaaako woljim....al josh je malla, ima 3 i pol mjeseca!!!
- 50 CENTA!!! - ima OK pjesme lik....
- BLOG - jer tu mogu swe rechi.....
- NAKIT - i izrađiwat i nosit.....to mi je supach.....
- Step Up, Flash Dance, Honey, i ostale filmowe koji se wrte oko plesa... - to mi je super....
- ČOKOLADU - pa jer je fiiina.....
- SVE ŠTA JE LJUBICHASTO IL ROZO - to su mi jedne od naaaj boja.....
- ŽVAKE - hih......to obozawam....kad sam bila malla jednom sam pitala mamu jel u raju postoje zwake???::...:lol:....kak sam bolesna.....
- MIR - uwijek prije rata....
- PLISHANE MEDEKE - ja wam joosh uwijek i spawam s jednim plishanim medvjedichem.....i obozhawam ga.....
- BALET - to mi je tak looodo za gledat....
- BREAK-DANCE - moj najdrazi ples.....uz josh neke....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- ANĐELE - wjerujem da swatko ima swog anđella chuwara....
- SNOVE - woljim sanjati....jaako....
- ŠARENE STWARI - hehe......ma ja sam swa sharena!!!!....
- CRNO-BIJELE SLIKE - to su mi bash lijepe slike....izgledaju staro, a ne moraju bit stare.....
- MOBITEL - a bez njega ne mogu....
- DINAMO -Dinamo, Zagreb!!!!..... rođena purgerica.....
- STARKE - predobreee.....
- ROCK - the best....uz Hip Hop.....hihi....
- CVIJEĆE - woljim cwijeche, jaaako.....
- CHANNINGA - :LoL:
- PSE - imam i ja peseka.....
- BITI ZALJUBLJENA - the best feeling ewer.....
- BITI TUTORICA - to je postao moj zashtitni znak na netu..... moj izmishljeni lik....
- PIRATE S KARIBA - coolj........pogotowo Orlando i Johnny....
- SVOJU NESPRETNOST - shta chete, rođena nespretna.....
- ISKRENOST - jaako cijenim....
- UREDNOST -:HAHA!!!!!!: Dobra fora......al stwarno, woljim kad su drugi uredni.....al zato ja nisam...
- SVIJEĆE - podsjechaju me na jedan lijepi trenutak....., daju prekrashno swjetlo.....toplinu....
- JOHNNYA - jeeee....
- BOŽIĆ - the best holiday ewer....
- CRTIĆE - ma josh sam uwijek dijete....
- FILMOVE - opushtanje.....
- ROMANTIKU - ko i swaka cura....
- MAŠTU - my fake world....
- RAZGLEDNICE - di god idem, moram kupit bar jednu....
- CHEERLEADING...... - upisat chu se na nawijachice!....u srednjoj...
- SUVENIRE - podsjechaju me na lijepe uspomene....
- se češljat...... - stalno imam neki češljić u rukama.....
- se smijat....
- Jednog preslatkog i preedobrog dechka......




A sad ono shto ne wolim.....

- umishljenost...
- laganje...
- ogowaranje...
- ljude koji swe shwachaju ozbiljno...
- skolu...
- uchenje...
- profesore...
- pesimizam...
- cajke...
- određene osobe...
- krw....



I TO JE TO.... ALI JA NE BI BILA JA KAD NE BIH PROKOMENTIRALA......A STO DRUGO NEGO TEKMU, PA.....

....Hrvatska : Engleska - 3 : 2.......

Idemo od pochetka.....prwi gol....Kranjchar...8. minuta......a neki bezveze gol, nisam impresionirana.... Drugi gol, Olich, 14. minuta....weoma impresionirana.....al narawno nishta ne bi ishlo bez asistencije Da Silwe..... onda prwi gol Engleza - penal.....I opet FU*KING SUCI!!!!!! Proshli put sam kommentirala Norvezhane, a danas su na redu Shvedani..... swe manje wolim te Skandinawce!!
A jeste widli onog Croucha??? Pa je*ote, jedna noga mu je ko ja cijela!! Dobro, ajde, dwije noge......:lol:..... Al lik dobro igra..... na srechu Shimich ga je drzhao podalje od gola.....
Golman Englez nema pojma!!!!la-la-la-la-la-la!!!! Mislim, nisam prawa osoba da ih vrijedam, jer ja sigurno ne bi to obranila, al dobro!!!..... Kasnije je usho Beckham.....a bash mu je beze-veze ona tatoo na wratu.....out....imao je jednu good asistenciju..... za 2: 2 mislim.....?... Olich kasnije tri napada zaredom, nijedan pogodak, ali smo isprepadali Engleze...... I na kraju Petrich.....ushao, zabio, zavrshio tekmu.....usto josh i bolestan...... Svwe super, 5........dosta o tekmi..... NEXT!!!


I to je to.....owaj put sam mislia nesh o rocku napisat, al chu ostawit to za sljedechi post.....ionak je owaj dowoljno dug...... woli was swe vasha Lil' Dewil Haley....

-17:59 - Komentiraj ( 24 ) Print - #

<< Arhiva >>



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My Life. My rules.

29. kolovoza 2007., malo derište po imenu Valentina otvorilo je ovaj blog.
Me: Tutor Girl ---Yvonne---Jackie--- or just, Tina.



Cell Phone Plans
Free Cell Phones

Tolko vas je bilo.
ljudowa na blogu

Just a Little Girl.

Valentina.
**
Posebna. Sarkastična. Brineta. Razmažena. Iskrena. Kritičarka. Ponekad i filozof. Egocentrik. Kreativka. Sramežljiva. Osjetljiva. Nespretna. Možda i još pokoja sitnica.

Important Things. Or At Least Things She Thinks They Are Important.
.*.Obitelj.
.*.Iskrenost.
.*.Ljubav.
Image and video hosting by TinyPic
.*.Internet.
.*.Sreću.
.*.Smijeh.
.*.Friends.
.*.Crtanje.
.*.Tree Hill.
.*.Forum.
.*.Blog.
.*.Starke.
.*.Žwake.
.*.Shopping.
.*.Šarene stwari.
.*.Plišane igračke.
.*.Jastuk.
.*.BaLonE.
.*.Mr.Perfect.
.*.Razglednice.
.*.MUSIC.
.*.Gaspard Ulliel.
.*.Samoća.
.*.Cappy Tempo.
.*.Pisanje.
.*.Hayden Christensen.
.*.Sims.
.*.Ples.
.*.Razgledavati fotoalbume.
.*.Bleeding Love, by: Leona L.
.*.Čokolada.
.*.Plaža.
.*.Čitanje.

Don't lajk.
.*.Tugu.
.*.Paris Hilton.
.*.Laži.
.*.Predrasude.
.*.Umišljenost.
.*.Određene osobe.
.*.Tokio Hotel.
.*.Cinema Bizzare.

One.And.Only. - Her.Wishes.

.*.Upisati dobru srednju. -completed-
.*.Završiti je.
.*.Naći posao koji će voljeti.
.*.Otputovati u SAD.
.*.Naučiti svirati bubnjeve.
.*.Naći normalnog dečka.
.*.Otići na Kubu.
.*.I u Irsku.


---
the TutorGirl.
---

''Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music? The truth is, there is nothing to be afraid of. It's just life.''

"Someone once said; 'It’s the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me… I just wanna live a life I’m gonna remember. Even if I don’t write it down.'"

"At this moment, there are 6 billion, 4 hundred, 71 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world. Some are running scared.. some are coming home. Some tell lies to make it through the day.. others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good.. struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls -- and sometimes.. all you need is 1."


''You can't run. You can't hide. You can't. You must go for it. Cause it's just life.''

''Hrabrost nije izostanak straha. To je procjena da je nešto drugo važnije od straha.''

''Every story has an end. But in life, the end is just the new beginning.''

''This is my destiny. My curse.''

Some Stuff...

She listens.

* Nickelback
* Breaking Benjamin
* Kelly Clarkson
* Kate Voegele
* Toše Proeski
* Flogging Molly
* Nightwish
* Evanescence
* Rawbau
* Coldplay
* Rolling Stones
* Leona Lewis
...

Breakaway - Kelly Clarkson
Behind These Hazel Eyes (Acoustic) - Kelly Clarkson
Breath - Breaking Benjamin
blow me away - breaking benjamin
Drunken Lullabies - Flogging Molly
Only Fooling Myself - Kate Voegele
ROCKSTAR - NICKELBACK
Tose Proeski The Hardest Thing.wma - Tose Proeski



Copyright ©
Sva prava pridržana. Ovaj blog je zaštićen autorskim pravima vlasnice Lil Dewil Tine. Svako kopiranje posteva ili osobnih podataka bez dopuštenja, a ako se radi o postevima barem navođenja vlasnice strogo je kažnjivo i bit će prijavljeno administratoru!!!!

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee