body ...Snow, snow, snow.... - My Little Heaven. - Blog.hr body

subota, 17.11.2007.

...Snow, snow, snow....

Booook ljudi!!!!

Kak ste mi......??.....Ewo, ja se danas probudim, i po obichaju poglledam kroz prozor kad ono vani.... PADA SNIJEG!!!.........
Can't Believe It....Hvalla na 51...kommentaru.....nadam se da che ih bit jos tolko, al moram rechi da NE SKUPLJAM kommentare....... Zashto??? Pa eto, jaaako mi je drago da ostawite kommentar, ali mi polako ide na zivce onih 25 kommentara od iste osobe, a u svakom kommu 1 rijech.....al nema veze.... u proshlom posteku, nisam znala shta da pishem, al sad znam.... Prvo malo o meni...


Dakle, ja sam jedna normalna (valjda) cura..... Prozivjella sam sretno djetinjstvo, nadam se da cu ga tako i zavrsiti, jer sam jos uvijek dijete od samo 13.godina.... Prilicno sam sramezljiva, tesko mi se povjeriti nekome... To je i jedan od razloga zasto imam ovaj blog.....neki od vas znaju i sami, lakse se povjeriti ovako, preko neta, nekome tko te ne poznaje...... no nadam se da cete me upoznati.... Osim toga sto sam sramezljiva, jako sam i tbrdoglava, posto sam Bik u horoskopu....vjerujte, tesko cete me nagovoriti na nesto.... Takoder sam i kreativna....obozavam crtati, izradivati nesto.... Volim blagdane (a tko ne??) a volim i kad padne onaj prvi zmski snijeg.... Volim plesati, ali glasa bas i nemam...... Cesto mijenjam raspolozenje, malo sam hiperaktivna, a malo plachem.... Jako sam dobra ucenica, iako skolu mrzim....Imam jos nesto vremena, prije nego sto krenem u srednju....voljela bih se upisati u GORNJOGRADSKU GIMNAZIJU, upravo zbog toga sto je u centru grada.... uzasno sam nespretna, i mrzim sve oblike sporta.....sta cete, to mi nazalost uopce ne ide..... zbog toga sam i uzela nadimak Tutor Girl, jer sam po tim ''kvalitetetama'' isto ko i Haley.... Sto jos??
Nisam bas neka ljepotica, niti popularna cura, ali to mi ne smeta..... Doslo mi je kada sam pozeljela biti popularna, no to vise ne zelim, nije to za mene.... I to je to otprillike....Imam mana, ali i vrlina, a nadam se da cete vi mene upoznati kao onakvu kakva zaista jesam
...


A sad o glazbi..... nisam znala o cemu da pisem jer slusam apsolutno sve pa sam se odluchilla za-> HIP-HOP.....
Hip-Hop je glazbeni žanr koji se razvio u New Yorku '70.-ih godina proshloga stoljecha.... 4 elementa HIP - HOP-a su:
1. DJ-i
2. GRAFITI
3. MC-i
4. BREAK DANCE....
Image and video hosting by TinyPic
DJ, ili Disco Jockey - svi znamo, pushtaju glazbu u klubovima......nastali su tako da su obichne ploche za gramofon vrtjeli ne iglom, vec, rukama....
No mnogi ne znaju tko su MC-i.... To su dakle Microphone Jockeyi.... odnosno Master of Ceremonies.... Oni dakle najavljuju, vode neki program, prichaju odnosno repaju! Break dance i grafiti su nam valjda svima poznati......
Hip Hop kultura se oduvijek povezuje s GETOM, BRONXOM i opchenito, CRNACHKOM KULTUROM.... Danas vishe ni nema pravog Hip - Hopa, jer ga svi izvođachi kombiniraju s drugim vrstama glazbe....
Chesta je podvrsta Hip Hopa - Gangsta' Rap....
Gangsta' Rap je pocheo s Ice T-jem, tocnije pjesmom ''6N' Da Morning''....
Tu je i Latin Hip Hop, nastao u Puerto Ricu....
U '90.-ima pocheo je brzi razvoj H'H'-a, pa su nam tu jaaako dobro poznati EMINEM, DR.DRE, SNOOP DOGG, P.DIDDY, WU TANG CLAN.... Mali prekid H'H' je dozivio nakon smrti najvechih - Tupaca Shakura i Notorious B.I.G.-a....Image and video hosting by TinyPic
Danas je tu najpoznatiji 50 Cent te noviji Kanye West..... No ipak mnogi ne znaju da je 50 Centa otkrio upravo Eminem.....


To je to o Hip Hopu.... Ali i od mene, kommajte, vidimo se jednog dana..... Za kraj Lyrics jedne preeedobre pjesme:

I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightening out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry



....by: vasha Tina....

-11:53 - Komentiraj ( 17 ) Print - #

<< Arhiva >>



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My Life. My rules.

29. kolovoza 2007., malo derište po imenu Valentina otvorilo je ovaj blog.
Me: Tutor Girl ---Yvonne---Jackie--- or just, Tina.



Cell Phone Plans
Free Cell Phones

Tolko vas je bilo.
ljudowa na blogu

Just a Little Girl.

Valentina.
**
Posebna. Sarkastična. Brineta. Razmažena. Iskrena. Kritičarka. Ponekad i filozof. Egocentrik. Kreativka. Sramežljiva. Osjetljiva. Nespretna. Možda i još pokoja sitnica.

Important Things. Or At Least Things She Thinks They Are Important.
.*.Obitelj.
.*.Iskrenost.
.*.Ljubav.
Image and video hosting by TinyPic
.*.Internet.
.*.Sreću.
.*.Smijeh.
.*.Friends.
.*.Crtanje.
.*.Tree Hill.
.*.Forum.
.*.Blog.
.*.Starke.
.*.Žwake.
.*.Shopping.
.*.Šarene stwari.
.*.Plišane igračke.
.*.Jastuk.
.*.BaLonE.
.*.Mr.Perfect.
.*.Razglednice.
.*.MUSIC.
.*.Gaspard Ulliel.
.*.Samoća.
.*.Cappy Tempo.
.*.Pisanje.
.*.Hayden Christensen.
.*.Sims.
.*.Ples.
.*.Razgledavati fotoalbume.
.*.Bleeding Love, by: Leona L.
.*.Čokolada.
.*.Plaža.
.*.Čitanje.

Don't lajk.
.*.Tugu.
.*.Paris Hilton.
.*.Laži.
.*.Predrasude.
.*.Umišljenost.
.*.Određene osobe.
.*.Tokio Hotel.
.*.Cinema Bizzare.

One.And.Only. - Her.Wishes.

.*.Upisati dobru srednju. -completed-
.*.Završiti je.
.*.Naći posao koji će voljeti.
.*.Otputovati u SAD.
.*.Naučiti svirati bubnjeve.
.*.Naći normalnog dečka.
.*.Otići na Kubu.
.*.I u Irsku.


---
the TutorGirl.
---

''Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music? The truth is, there is nothing to be afraid of. It's just life.''

"Someone once said; 'It’s the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me… I just wanna live a life I’m gonna remember. Even if I don’t write it down.'"

"At this moment, there are 6 billion, 4 hundred, 71 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world. Some are running scared.. some are coming home. Some tell lies to make it through the day.. others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good.. struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls -- and sometimes.. all you need is 1."


''You can't run. You can't hide. You can't. You must go for it. Cause it's just life.''

''Hrabrost nije izostanak straha. To je procjena da je nešto drugo važnije od straha.''

''Every story has an end. But in life, the end is just the new beginning.''

''This is my destiny. My curse.''

Some Stuff...

She listens.

* Nickelback
* Breaking Benjamin
* Kelly Clarkson
* Kate Voegele
* Toše Proeski
* Flogging Molly
* Nightwish
* Evanescence
* Rawbau
* Coldplay
* Rolling Stones
* Leona Lewis
...

Breakaway - Kelly Clarkson
Behind These Hazel Eyes (Acoustic) - Kelly Clarkson
Breath - Breaking Benjamin
blow me away - breaking benjamin
Drunken Lullabies - Flogging Molly
Only Fooling Myself - Kate Voegele
ROCKSTAR - NICKELBACK
Tose Proeski The Hardest Thing.wma - Tose Proeski



Copyright ©
Sva prava pridržana. Ovaj blog je zaštićen autorskim pravima vlasnice Lil Dewil Tine. Svako kopiranje posteva ili osobnih podataka bez dopuštenja, a ako se radi o postevima barem navođenja vlasnice strogo je kažnjivo i bit će prijavljeno administratoru!!!!

CREDITS

Layout from: x
Base code: sugarmeemee