< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...O meni i ostalo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Isključivo kaj budu ljudi znali tko komentira… A možda napišem i neki detalj iz života...
Btw. nemam potrebu da stavljam svoju sliku na blog...tak da sorry svima onima koji bi to htjeli...ko me zna, zna kak i zgledam, a ko ne ak ima želju da me upozna sa zadovoljstvom ću mu to pokušati ostvariti...uživajte čitaju moje stvaštarije...Pozdrav od MaYaCh


Ali ajde nek bude, za one koji to bas zele...=)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kolko vas je bilo....od 13.5....

Hit Counter
Hit Counter


Image Hosted by ImageShack.us



bedzevi.com,button,badges,priponke,Jing jang


wavewaveTEST...!!!! Kolko me zapravo poznajete...hehe...yesyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...*O MENI*...
...Evo za sve znatiželjne i one druge manje znatiželjne...pokoja sitnica o meni...Zovem se Maja...ilitiga Mayach...pa mi je valjda to i nick za one koji neznaju...heh...Idem u 3.b razred....Kaj drugo...Živim u Slakovcu…ak ko zna de je to..no manje bitna stvar...rolleyes...Imam 17 godina… 7.7.2009. bum 18…jeee.hehe…i to jedvaaa čekam...Nadalje...Volim mnogo stvari no one lijepe i dobre mi s vremenom dosade (dakako ne sve) pa stoga...uvijek spremna na promjene... Najviše volim svoje frendove...One najbolje posebno volim i nebi mogla bez njih... oni znaju koji su...Pusam vas...kiss...No ne vjerujem gotovo pa nikome iz svojih razloga..za povjerenje kod mene jako se treba boriti..zubo.. Nadalje mrzim najviše dvije stvari..a to su laganje i čekanje.. Laganje zbog toga jer smatram da nije potrebno lagati mi..pa od svih očekujem istinu kakva god ona bila..A čekanje iz toga razloga jer ja veoma rijetko kasnim i gotovo me niko ne mora čekati pa zato mrzim dok ja nekoga moram čekati... Dakako mrzim preseravanja, umišljene ljude i oni koji misle da su najpametniji na svijetu... I ono tipično pranje mozga..A kao što ste do sad mogli i zaključiti veoma volim filozofirati i komplicirati stvari više nek su i one same skomplicirane...gušt mi je rješavati ih.. Pa da završim...Sve u svemu, uvijek sam tu za nekoga, nastojim svima pomoći i biti na korist... Previše se zamaram s nekim sitnicama i zbog toga se nekad ne osjećam baš dobro...no s vremenom to prođe..smijeh
...*GLAZBA* ...Slušam sve i svašta...ovisi o raspoloženju...Najviše strano, opet...i Erosa Ramazzottia jer me je Neven zarazil...hehe...smijehbelj
...*MAIL*... je majaposedi@net.hr ili mayach@net.hr...nadimak na mircu je Mayach… (čak me i tam morete najti)...
...Imam i Iceka...rofl...389-609-272...a MSN mayachh@hotmail.com...pa stoga...tipkajte mi....hehe
...*LjUBAV*...nekaj moram ostaviti i za sebe i za one koje volim...cerek...hehe...fino



J.W.Goethe: PATNJE MLADOG WERTHERA

...:::Tada sam je napustio uz molbu da je još istoga dana smijem vidjeti, što mi je ona dopustila, i ja sam došao, a od tada mogu sunce, mjesec i zvijezde mirno tjerati svoja posla jer ja ne znam ni da je dan ni da je noć i cijeli svijet se oko mene gubi:::...
...:::Ne shvaćam ponekad kako netko drugi nju može voljeti, smije voljeti, kad ja jedino nju volim, tako usrdno, tako punim srcem, kad ništa drugo ne poznajem, niti znam, niti imam osim nje:::...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...:::Ah, ta praznina! Ta strašna praznina što je osjećam tu u svojim prsima! Često mislim, kad bih je mogao samo jedanput, samo jedanput pritisnuti uz ovo srce, sva bi ta praznina nestala:::...
...:::Često bi si rasporio prsa i probušio mozak. Zato što jedno drugome možemo tako malo značiti. Ah, ljubav, radost, toplinu i nježnost koju ne ponudim, drugi mi neće pružiti, a uz cijelo srce puno blaženstva neću usrećiti onoga preda mnom stoji hladan i nemoćan:::...
...:::Toliko toga imam, a osjećaji za nju progutaju sve; toliko toga posjedujem, a bez nje mi se sve pretvori u ništa:::...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ZBOGOM
Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.

Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM
-


Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music
Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi...po redu...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Brunach, odnosno mali Bebach...pusam ga...kiss...kiss
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...dEAd AngEl...thumbup
Dejan M...hehe...super...thumbup
Kika....thumbup
Lana....thumbup & Vikica...thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

Lino...komplicerani, ali vreduthumbup
Marinho i Lea...thumbup
Marinho...thumbup
Nikica....thumbup..kiss...
Sanč...thumbup
Sandra....thumbup


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



KAD BI BAREM ZNAO..............

Kad bi barem znao da te volim ko Boga,
Kad bi barem znao da ne spavam zbog toga.
Jer, kad bi znao možda ne bi bilo ovako,

Sve je počelo dobro, a završilo naopako!
Proklet bio dan kad sam te prvi put vidila,
Jer, od tog sam trenutka svakim danom šizila,
Zbog tih očiju, umiljatog pogleda, te crne kose,
Moje je lice bilo prepuno kapljica suza poput jutarnje rose.

Svakim danom volim te sve više,
Tako i u mom srcu piše,
Nadu nikad nisam gubila,
Iako bih se sad zbog tog ubila.

Da bar je sve ko prije,
Sad iz mojih očiju kiša lije.
Da bar to nikad nisam doznala,
I istinu o tebi spoznala.

Pokušavam se praviti da te ne poznajem.
Ali, to je nemoguće, kakav si tek sad spoznajem,
Svake noći molim boga,
A i činim više od toga:
Da bar istina nije kriva,
Bože molim te nek mi oprosti što sam živa.
...jer kad bi znao da te volim, možda ne bi bilo ovako.
Sve je počelo dobro, a završilo naopako..........


Image Hosted by ImageShack.us

...Svašta...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moja abeceda...

A- auto…jedva čekam kaj si ga kupim…i to crvenu bubu…hehe...:yes
B- black…nice..naughty
-
C- cvijet…neznam…neki lepi crveni ili plavi..hih
Č- čokolada…mmm..njami..[to ne biti zdravo]
Ć- ćććć..nemam poima
D- Dancou…dobar frend…=D..fino
- Dobro došla tugo…pjesma
- depresija...
headbang
Dž- đžip…prvo kaj mi padne napamet…
Đ- Đurđa…ubit ću Ingija...mutavo... burninmad
E- eychek…moje tipično pozzanje.... wave
F- frendovi…ima ih zato…
G- golub…kak ja mrzim te ftiče.. lud
H- Home…je vrajt
- heart...

I- Idi…od SMS-a
J- jagode…
K- Karibi…joj..da mi je tam biti… yes
L- Lokva…hehe
LJ- ljubav…
M- Maja…moje drago i cijenjeno ime… rolleyes
- MIŠKA- niti bez njega nebi mogla...predivan je...kiss
N- Novac…nije mi ni tolko bitan
NJ- njuška....šnjof
O- Obala Bjelokosti…de su to zmislili..?
P- Pirati…hihi…Depp- Bloom- Knightley..
R- Ruža…patim na ruže…rose..
- RoToR
cerek
S- sunce… hot...
Š- šosek....uopće ih ne nosim...
T- tears… no...
U- utorak…posle ponedjeljka…bezveze
V- Votka...fuj…
- Vino…
party
Z- zrak…nekaj kaj si trebamo
- Zakon Braće…
cerek
Ž- život…nekaj kaj si imamo…just once...

cerek cerek cerek cerek cerek cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


V=ecer je prosla, O=pet ce doci, L=ijep je zivot, I=to ce proci, M=islim da te volim, T=o nije sve, E=vo jos jednom VOLIM TE

Image Hosted by ImageShack.us


01:01 VOLI TE
02:02 ZELI TE POLJUBITI
03:03 ZELI DA BUDETE ZAJEDNO
04:04 POZVAT CE TE NA SPOJ
05:05 ZELI SAMO TEBE
06:06 OSJECA VISE NEGO STO POKAZUJE
07:07 CRNI DECKO MISLI NA TEBE
08:08 VARA TE
09:09 SMEDI DECKO MISLI NA TEBE
10:10 SVIDAS MU SE
11:11 LUD JE ZA TOBOM
12:12 SREST CES GA
13:13 NE MOZE BEZ TEBE
14:14 VOLI TVOJE OCI
15:15 TI SI MU JEDINA
16:16 TAJNO TE PROMATRA
17:17 LJUBOMORAN JE
18:18 IMA CURU
19:19 DOBI CES SMS
20:20 NAZVAT CE TE
21:21 SAMO DOBRI PRIJATELJI
22:22 FALIS MU
23:23 PLAVI DECKO MISLI NA TEBE
00:00 SANJA TE


Image Hosted by ImageShack.us


thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup
Da li znaš ???Da li znaš da kad nekome zavidiš to je zato što ti se ta osoba u stvari svida?
Da li znaš da oni koji su naizgled vrlo jaki ustvari imaju vrlo osjecajno srce i vrlo su ranjivi?
Da li znaš da oni koji uvijek brane druge u stvari trebaju nekoga tko ce braniti njih?
Da li znaš da su tri rije ci koje je najteže izgovoriti:
Volim te, Oprosti i Pomozi mi
Ljudi koji ih izgovaraju stvarno ih trebaju i osjecaju njihovu težinu, to su ljudi koje moraš poštovati i cijeniti.
Da li znas da ljudi koji drugima rade društvo i pomažu drugima u stvari sami trebaju društvo i pomoć?
Da li znaš da su ljudi koji nose crveno sigurniji u sebe?
Da li znas da ljudi koji nose zuto znaju uzivati u svojoj ljepoti?
Da li znaš da ljudi koji nose crno žele ostati nezamjeceni i trebaju tvoju pomoc i razumjevanje?
Da li znaš da se tvoja pomoc drugima uvijek vraca dvostruko?
Da li znaš da oni koji te najviše trebaju tebi ne znace nista?
Da li znaš da je lakše reci nekome što osjecaš preko pisma nego to isto reci u lice? Ali da li znaš da ako to kažeš u lice ima puno vecu vrijednost?
Da li znaš da su stvari koje je najteže uciniti ili reci vrednije od najskupljih stvari koje možeš kupiti novcem?
Da li znaš da ako nešto lijepo zamoliš, sigurno ces i dobiti?
Da li znaš da možeš ostvariti svoje snove, možeš se zaljubiti, postati bogat, ostati zdrav, ako vjeruješ u svoje snove iznenaditi ces se što si sve sposoban uciniti?
DA LI ZNAŠ DA MOZEŠ UVIJEK RACUNATI NA MENE??? … U TRENUTKU, VREMENU I MJESTU KAD ME ZATREBAŠ, POZOVI ME I BITI CU SA TOBOM!!!" Jednog dana promijenit cemo svijet… ili ga vec mjenjamo" LOPTA JE SADA U TVOJIM RUKAMA.. Kada bi svijet prestao postojati za 24 sata sve telefonske linije, svi chetovi i e-mailovi bili bi zakrčeni porukama: " žao mi je što sam ti nanio bol.", "Oprosti mi", "Volim te", "Vrlo te cijenim", Cuvaj se" ili " Oduvijek sam te volio ali ti to nikad nisam rekao".
Danas je lopta prijateljstva u tvojim rukama, pošalji ovo svojim istinskim prijateljima (ukljucujuci i mene). ;Nemoj se osjecati loše ako nitko tebi ne uzvrati poruku jer na kraju ces shvatiti da si ti prvi zakotrljao loptu koja je usrecila druge .


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


POSLJEDNJA PJESMA O TEBI

Možda je konačno vrijeme da napišem
posljednju pjesmu o tebi.
Ti si najveća nesreća moga zivota,
Koliko je samo suza bilo prolivenih zbog tebe,
Zbog ljubavi koja to nikada i nije bila,
Zbog sreće koja je bila nesreća,
Zbog radosti koja je tuga postala.
Htjela bih te mrziti,
Ali osjećam sažaljenje prema tebi...
Gadiš mi se;
Nisi ostao muško, nisi se dokazao
Ispao si gad, kukavica, đubre....
Sada se tresem od bijesa prema samoj sebi
Od silonog gađenja prema tebi,
A smatrala sam te anđelom...
Ali ti nisi to.....
Ti nisi ni dostojanstveno ljudsko biće,
Ma ti si odvratan!!!!
Reci ću ti samo jedno za kraj:
Neka ti jednom bude kao i meni,
I ne moram te nikada vise sresti jer u tebi
Nikada više neću vidjeti čovjeka.
Zbogom zauvijek
Nesrećo moje mladosti....


Image Hosted by ImageShack.us

Lyrics...

Image Hosted by ImageShack.us


TOŠE PROESKI- LEDENA


Po našem starom žutom soliteru
priče idu u istom smjeru
svi govore da si ledena.
A kad te vide ti si uvijek sama
nećes ni da pričas s nama
bas si slatka
i vrlo dosadna.
I ne znam ko je lud da se na tebe pali
kad ti nesto u glavi fali.
Ne zanosim se jako često
i dobro znam gdje mi je mjesto,
a mjesto je moje kraj tebe.
A ja sam opet lud pa se na tebe palim,
jer samo ja ti u glavi falim.

Obuči ću sve bijelo, čisto,
bijelo,providno uz tijelo
a tvoje crne oči, oči crne
gledat će me vrelo
ubrat ću dve ruže majske, ruže
da ti kosu zlate
pozvat ću svirače da nas noćas
kroz grad prate.

Ni ledena ni dosadna ti nećeš biti
do jutra ćeš sa usana ti mojih piti.
A ja sam opet lud
pa se na tebe palim
jer samo ja ti u glavi falim



kiss kiss kiss kiss kiss kiss

Image Hosted by ImageShack.us


cerekcerekcerekcerekcerekcerek

Boban Rajovic- Provokacija

Nepristojno hodas
radis to najbolje
Musko ti je srce
Bliste za nevolje
Bas si ovih dana
Na moje sletela
Pricas kako dugo decka nisi imala

U oci me gledas
opako a to mi prija
Gledas me a nedas
to je provokacija
kazi sta bi htela
koji dio moga tela
Kad si tako smela
sto si pocrvenela(2x)

Nisu duge noge na tebi najbolje
Nisu moje usne mamac za nevolje
Nesto me ka tebi sve vise privlaci
Bez dodira to me svlaci i privlaci

U oci me gledas
opako a to mi prija
Gledas me a nedas
to je provokacija
kazi sta bi htela
koji dio moga tela
Kad si tako smela
sto si pocrvenela(4x)


smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

finofinofinofinofinofinofino

BOBAN RAJOVIĆ- Usne boje vina


Hej, ljepotice
glavu gore gledaj pravo
u oblake, u šimšire
ne gledaj u mene samo

Gdje baš mene crnog nađe
da ti zdravu pamet solim
i potopim tvoje lađe
kad ti noćas neodolim

Ref.
Usne, usne boje vina
ostaće ti bez karmina
oči ostaće bez suza
bez dugmeta bijela bluza

Usne, usne boje vina
ostaće ti bez karmina
uvenućeš k'o mimoza
otrovna je moja loza
ma takva ti je takva moja loza

Hej, djevojčice
hajde skini osmijeh s' lica
o meni ti ne sanjaj
biću tvoja nesanica

Gdje baš mene crnog nađe
da ti zdravu pamet solim
i potopim tvoje lađe
kad ti noćas neodolim


beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pjevapjevapjevapjevapjevapjevapjeva

Savage Garden: Truly Madly Deeply

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I love you more with every breath
Truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful
'Cos I'm counting on a new beginning.
A reason for living.
A deeper meaning.
Chorus

I want to stand with you on a mountain.
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me...
Verse 2

And when the stars are shining brightly
In the velvet sky,
I'll make a wish
Send it to heaven
Then make you want to cry..
The tears of joy
For all the pleasure and the certainty.
That we're surrounded
By the comfort and protection of..
The highest power.
In lonely hours.
The tears devour you..
I want to stand with you on a mountain,
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever,
Until the sky falls down on me...
Bridge

Oh can't you see it baby?
You don't have to close your eyes
'Cos it's standing right before you.
All that you need will surely come...

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I'll love you more with every breath
Truly madly deeply do...
Chorus

cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Enrique & Kelis - I'm Not In Love
[Enrique]
Are you ready?

[Kelis]
Boy i'm ready (haha)

[Enrique]
Let's go..

[Enrique]
You call me on the phone
I act like nothings going on
We're drivng in my car
I pretend that you don't turn me on

Ah ah ah you sexy thing and Yeah you know it.. yeah
Ah ah ah you move around and yeah you show it

[Chorus]
I'm not in love
It's just a phase that i'm going through
I'm always looking for something new
But don't go running away

C'mon..

[Kelis]
I know your not the one
But i can tell that this is gonna be fun
I won't hesitate a lie
But i can show you what to feel inside
(Show me how to feel it)

Ah ah ah you sexy thing and Yeah you know it.. yeah
Ah ah ah you move around and yeah you show it
C'mon..

[Repeat Chorus]

(E) I'm not in love
(K) I think i'm too young boy
(E) I'm not in love
(K) All the times before
(E) I'm not in love
(K) Just run away with me
(E) I'm not in love

Ah ah ah you sexy thing and Yeah you know it.. yeah
(You wanna take a ride with me)
Ah ah ah you move around and yeah you show it
(But you can't spend the night with me)

[Repeat Chorus]

(E) I'm not in love
(K) (i'm not in love)
(E) (no no no no no)
(E) I'm not in love
(K) (i'm not in love)
(E) (no no no no no)


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-17

SMS- IDI LYRICS

Znam past ce teške riječi
a mogu da ih sprijčim
a jos si moje nebo
mog sunca sjaj

Strah mi grudi steže
jer ide nam sve teže
pukla je nit što duše
veze to je kraj

Ref.
Idi i ne ne brini
za mene
kad sve zar ne
sad niz brdo mi krene

Idi jer znam kasno je
za nas dvoje
bit će ti puno bolje
bez mene pile moje

Neke sretne dane
neke nase tajne
na obećanja neću
da te podsjećam

Neće bit lahko
al' suđeno je tako
nočas da svojim putem
svako pođe sam

Ref. 3x


wavewavewavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us


ERATO & TONI CETINSKI-SIGURNI

Plavo nebo iznad nas
poput leptira tvoja voljena
u tvojoj ruci držim spas
dugo godina sanjam miris taj
snovi s tobom zovu me
snovi s tobom zovu me
a dodir tebe me izluđuje

Siguran u to da te volim
sigurna u to
da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo
manje vrijedno

Ove ljubavi

Novi put je ispred nas
snagom nježnosti korak napravi
sretna zvijezda sudbina
puni ljubavi istom željom svezani
snovi s tobom zovu me
snovi s tobom zovu me
a dodir tebe me izluđuje

Ove ljubavi

Sigurna u to da te volim
sigurna u to da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo manje vrijedno

Ove ljubavi


smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


No angels-Daylight In Your Eyes

Wanna know you better
Wanna push you baby
But never to far
Wanna show you heaven
Wanna be like you
Just as strong as you are

I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be love only stronger
I wanna be daylight

Wanna live forever
Wanna touch your hand and explode like a star
Wanna stand beside you
Always be together wherever you are

I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be love only stronger
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight

Wanna know you better
Wanna push you baby
But never to far
Wanna live forever
Wanna be like you just as weak as you are
Weak as you are

I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be love only stronger
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight

Daylight
I see it in your eyes
Daylight
I wanna be just you and me
Warmer than sunlight

Daylight in your eyes
In your eyes
In your eyes

I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be love only stronger
I wanna be daylight in your eyes
I wanna be sunlight only warmer
I wanna be daylight

Daylight
I see it in your eyes

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 26.05.2008.

*...Don`t spend time with someone who doesn`t care spending it with you...*

*...Znaš kako prepoznati pravog prijatelja?

Posve jednostavno: prijatelj nikada ne stanuje daleko. I kada pođeš k njemu, a ne nađeš ga kod kuće, nije ti žao vremena jer si ga posvetio prijatelju. U namjeri da odeš k njemu ne mogu te spriječiti ni najveće oborine, ni žega, ni studen.
Za prijatelja uvijek nađeš vremena, i uvijek mu imaš nešto za reći. Nastojat ćeš prijatelja nikada ne uvrijediti, pred njim nikada nećeš prešutjeti nešto što bi za njega bilo važno. Prijatelju uvijek imaš što darovati i nikada ne gledaš vrijednost njegovih darova, jer on ti ne može darovati ništa što bi bilo veće ili manje od vašega prijateljstva.
Prijatelj je onaj koji ti je važniji od sebe. Noć koju si ostavio zbog njega silno te odmori. I, dogodi se da iznenada sve ostaviš i žurno pođeš k njemu ili sjedneš da mu napišeš pismo. I vidi se da mu je to bilo jako potrebno. Zbog prijatelja ostavit ćeš se puta na koji se naumio poći, jer si na najboljem putu kada si s njim, te da ćeš svakomu stići ostaneš li sa njime.
Kada sa prijateljem pjevaš, glas ti je odmah ljepši. Kad o njemu govoriš, oči su ti sjajnije. U prijatelju se nikada ne možeš razočarati, jer će ga tvoje srce opravdati. I, kad padne, kada klone, ne dvojiš hoće li imati snage da se uspravi. Prijatelj je onaj koji uvijek može računati na tebe, na koga ti uvijek možeš računati, koga više ne možeš razlikovati od sebe.
Blago tvojim prijateljima, ako ih takvim vidiš. Blago i tebi...*


Evo Vam jedna priča koja sama po sebi govori sve i nema potrebe da ja nešto k tome komentiram i dodajem...


"*...Prijatelji znaju ono najgore jedan o drugome, sve tajne i strahove, sve sumnje i tuge, a sveudilj se vole i nikad ne odustaju jedan od drugoga. Kad prijatelj nešto zatraži nema odlaganja, ništa nije teško, nikad nije malo vremena....Prijatelj pamti ono dobro učinjeno, a sve promake i nedostatke zaboravlja i odbacuje. On izvlači iz vas ono najbolje, pa tako, čak i kad mrzite sami sebe, kad ste puni samokritike i razočarani u cijeli svijet, prijatelj je tu da vam kaže koliko ste posebni i koliko vas voli...*"


"*...Voljeti znači izlagati se opasnosti da ti ljubav ne bude uzvraćena. Nadati se, znači izlagati se razočaranju, ali na to se čovjek mora odvažiti jer je najopasnije u životu ne izložiti se ničemu. Osoba koja ništa ne stavlja na kocku ne postiže ništa, ničeg nema i sama je ništa, ona ne uči, ne osjeća, ne mijenja se, ne raste, ne voli i ne živi!...*"


To bi bilo to za sad... Pozdravljam sve koji me poznaju i koje ja poznam i bla bla...Hvala na komentarima..sam tak nastavite...i uživajte...do tipkanja...
By: Mayach..wave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| - 19:45 - why... (42) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.