Dnevnik jedne plavuše u duši https://blog.dnevnik.hr/mayaaa

subota, 13.05.2006.

Sranja na sve strane

Alo ljudi,dugo me nie bilo. Sam da vam javim da su sranja na sve strane. Jučer mi je bio dan D! Definitivno. Reći ću vam samo ukratko! Frendica mi se želi predozirat tabletama,tj ubit! I ja to želim. Brijem da ću uskoro završit u ludnici! Ja se ne šalim. Svađam se sa starim. Saznao je za sve jedinice u školi,za sve ukore,za sve neopravdane,za ukor pred isključenje zbog pušenja u školi. Sazao je da pijem. A mislim nisam popila ni kap alkohola od nove. To je bilo zadnje. Ukinuo mi je đeparac. Najgluplje mi je što me ne tjera da učim i nije mi dao nikakvu kaznu. Sve se neš čudno događa u mom životu. Sad idem na net tražit dal ima neš da radim prek vikenda. Mislim đeparac mi je ukinuo. Neće mi više niš kupovat ni ništaaa. Popizdit ću. Nemam više ni lipe. Trebam si kupit nove starke,neke hlače i tak! Najradije bi prekinula školovanje,ali tad ću starcima morat plačat soma kuna za stanovanje! Ma neda mi se više pisat o tome. Pusa svima osim anonimnima i držite mi fige da se izvučem iz sveg tog sranja!

13.05.2006. u 18:15 • 14 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto o meni:
Evo,ja sam Maya
-meni ljepo ime
Idem u Trgovaču školu
-propalitet sam u školi
Živim u zagrebu
-na Trešnjevci
Trenutno solo
-da,da
Imam buraza
-2 god stariji od mene
Imam cucka
-pekinezer Spaiky,spaljeni đukela
Živim sa starcima
-služe za pare i kazne:)
Imam 16 god
-ah...
Volim alkohol
-jebena stvar


I tak,ako vas neš zanisam možete mi se obratit:
mail:
leljakica@hotmail.com
msn:
leljakica@hotmail.com
icq:
majaleljak@net.hr
(na icq-u me baš i nemrete dobit)

Evo malo mojih slikica:


Ja i Niky!


Ja i Deny!


Fina cura!rolleyes


Ja i klaun Joža!












Evo vam malo super slikica!!!




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi ljudi koje ja znam,naravno dobri blogovi:

Renci & Niki
-super blog,posjetite ga i ostavite pokoji komentarček

Blog mog buraza
-ma blog je ok,samo što ne stavlja postove prečesto,jer mu ja sve teme ukradem

Kirby(baletan)
-posjetite ga,piše glupe postove

Deny
-ma blog mu je super,samo što ni on ne piše komentare prečesto

Anamarija & Marta
-blog je fakat super,odite i uvjerite se sami

Magdić
-super blog,redovno piše postove

Dora
-dobar blog

Maja
-pogledajte ga,super je

Batkica

Nina

Šakazulu
-burazov frend,ide s njim u razred. Posjetite ga.

Mala
-Monika

Vriska
-Monikina sestrična

Jelena
-Cura iz Utrina,fakat je super

Zelena
-Super cura,posjetite ju

Moja imenjakinja
-Odite na njen blog. Fakat je super

Tommy18
-Neznam ko je,ali mi se sviđa njegov blog

Ljubavna priča
-Pratite ljubavnu priču dvoje zaljubljenih ljudi.




Free Counter
Free Counter




------------------------------------------





------------------------------------------


Dont Click Here

Moji frendovi

To če doć nešto kasnije