maya7

nedjelja, 09.05.2010.

odnosi sa divojkom, vrime koje 'leti'...

Pozdrav!
Kod meni i dalje toliko toga isto i toliko toga razlicito.
Cesto se pozivam da o perspektivi jako puno toga ovisi.
Kako bi rekao i napisao meni dragi de Mello:'ne trebamo mijenjati svijet. Vec perspektivu iz koje svijet promatramo.'
Kod mene je i dalje glavna novost ta sto imam curu.
Stvar se odvija u pozitivnom smjeru.
Zaruke su dogovorene i trebale bi se dogoditi za koji tjedan.
Komunikacija sa djevojkom nije odlicna, no drzim da je vrlo dobra.
Oboje imamo svoje 'musice', zahtjeve, prohtjeve, no oko bitnih stvari se dogovorimo. Mi cinici bi pocrtali: ne odmah, no ipak dogovorimo.
Na poslu bez vecih drama. Kako je uslijed recesije posao privatnicima u manjem ili vecem obimu pao, tako je i nama po pitanju pracenja privatnika manje posla.
Na poslu bi se volio znatno bolje organizirati, no cini mi se da toliko toga nije, a da ce i ostati izvan moje moci.
Suradnja sa sobnim kolegama, da ne ulazim u detalje, nije najbolja.
Uvidjam da sam i dalje zlopamtilo, a kako su davno govorili Latini:'ucinjeno dobrocinstvo se zaboravlja. Nepravda nikada!'
Nedjelja je. Lijep dan.
Bio sam na prvoj jutarnjoj Misi.
Mada je nedjela imam raznorazne aranzmane sa blizom rodbinom.
No, kako bi tu u Dalmaciji judi rekli:'tu smo, di smo.'
Ostanite dobro!
Pozzz

- 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.