maxx5

12.12.2005., ponedjeljak

Jesensko raspoloženje

Dobro, ok, priznajem. Škola sucks! Nemam vremena pisati blogove, a kad ga nađem,
nemam o čem pisati. Neću o ocjena niti sličnim (ne) važnim stvarima. Jesen je ovdje,
(ček, il je zima?!), ok, nikad mi nije išla ova opća kultura poznavanja goišnjih doba i
sličnih stvarčica pa nemojte zamjeriti niti mi ostavljati komentare kako sam mutava ;).
Dakle, jesen (I'm sure) je ovdje, ali sve nekako miriše na zimu. Prsti mi se smrzavaju
i pri samoj pomisli da nemam rukavice, a da moram nositi vrećicu za tjelesni po ledenoj
kišurini. Danas, tj. maloprije, da budem preciznija, sam se skoro polomila po sred ceste!
Kiša pada, a tene se skližu i eto ga: u trenutku ja radim tzv. "špagu" dok mi frendica skoro
nije zabila kišobran u oko pucajući od smijeha. I to vam je nešto. A da ne spominjem da se
bliži Božić i svi nešto mrmljaju što bi htjeli. Čitavu godinu želim nešto i onda baš kad
dođe vrijeme darivanja, ja zaboravim što bih htjela, eh. Uskoro ćemo svi početi pjevati božićne
pjesmice koje će B.B- ovci smisliti. Takav će i biti božićni ugođaj.
No, da ne ispadne da je sve nešto crno (jer nijeeee!), poručit ću: još malo i... praznici nam stižu,
praznici nam stižu, coca-cola... :))
- 20:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: