maxx5

29.04.2005., petak

Frekvencije, brzine i period titranja

Naslov:malo čudan(fizika)
Ime predstave(istinita je):"prijateljstvo" u šk.klupama
Glavni glumci:moja naj frendica i ja
Sporedni(nebitni)glumci:profa iz fizike

Radnja:Učenica ja prozvana da riješi zadatak koji se sastoji
od a,b,c zadataka.Učenica ne uspjeva riješiti zadatak te upita
svoju naj frendicu za pomoć(dok profa ne gleda);njezina frendica
isto ne kuži.Učenica joj pokušava objasniti gdje se to nalazi u
knjizi, ali bezuspješno!Zatim učenica izgovara "teške"riječi:"Kaj si glupa??!"
Njezina frendica joj uputi pogled pun ljutnje, te se zamalo počne svađati
dok učenica šizi- nezna se na kog:na sebe ili nekog...
Učenica dobije 4 i progovori jedva 2 riječi s frendicom, ona također ne razgovara
s njom-no way!Zadnji je sat i obje idu doma:učenica niti ne pozdravi svoju frendicu
pri odlasku...kasnije, kad se nađu na putu do doma, samo joj tiho odgovori na njeno
pitanje koliko je dobila:"4, a mogla sam dobit 5..."Učenice gotovo da ni ne pričaju.
Pozdrave se sa bok i to je to.Jedna od njih(frendica)se osjeća jadno do boli.Nije ona
kriva za to šta je učenica dobila 4, ali jednostavno osjeća taj glupi ponos i ne želi ju
nazvati dok joj se ova ne ispriča...

P.s: Nadam se da ste shvatili point priče...(jer ga ja još pokušavam razumijeti-barem malo...)
- 20:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: