maxx5

26.04.2005., utorak

Iskorištavanje i dosada na kvadrat

Zašto dopuštamo ljudima da nas iskorištavaju?
Uzet ću sebe kao primjer:jedna tzv.frendica
uvijek posuđuje moje knjige za školu(zvuči
kao banalan primjer?), vjerujte, nije-ni
približno.To bi sve bilo ok, da se to ne događa
svaki dan i svaki sat u školi.Zvučim li vam kao
škrta osoba?Ne, nisam takva, ali se tako osjećam
ako se jedanput odlučim zauzeti za sebe, i onda
me proglase "pokvarenom".Pa gdje je tu pravda?!
Zar sam ja pokvarena ako ne želim posuditi knjige
jer ih ta osoba ne želi nositi u školu( jer joj se
NEDA)?!!Ma, daj, pa radije ću trpjeti da me zovu
svakojakim imenima, nego da budem tuđa "prijateljska
ropkinja"!

Druga stvar, živcira me kad me ljudi zovu bez
ikakvog razloga!Samo ono:kak si? Kaj ima novo?
A vidjeli smo se u školi prije 2 sata!Možda su te
osobe usamljene, i to mogu shvatiti, ali sudeći po
mojoj "frendici"to je samo prikrivena dosada.Ne
mogu joj samo tako reći "f... off" jer ni ne želim-
nisam takva.Sad vi meni recite da iskorištavanje
i dosada nisu jedan od glavnih problema prijateljstva.
(Ako se uopće može nazvati prijateljstvom...)
- 11:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: