maxx5

17.04.2005., nedjelja

Bambooocha

Prije nekih pola godine,skužila sam kako razmišljam što rade drugi
ljudi u istom trenutku na nekim drugim krajevima svijeta.Plešu li
možda Afrikanci neki svoj bamboooocha ples,dok ja učim fiziku,
jedu li, nešto ultra papreno, Meksikanci,dok sam ja na tenisu,snima
li se snima možda neki super-ludi film u Los Angelesu,ili je samo
neki cool party na koji su svi došli, dok ja buljim u prazno.

Upravo, sada,kad bi trebala ići prati turbo masnu kosu, koja mi
visi u "rezancima",razmišljam na taj način.Vjerojatno nikad neću
ni saznati što se sada događa oko mene;ostaje mi samo nagađanje,
a to je deprimirajuće-fakat.

Sada,kad sam razjasnila ovu situaciju,mogu krenuti dalje.Krenut ću
opet o školi.Nakon dubokog razmišljanja,shvatila sam: imam ne naučenih
lekcija iz biologije prekooo glave-ne mogu se više izvlačiti u stilu:"Rekli ste
prošli sat da me nećete pitati",ili onog izdajničkog:"Rekli ste da ćete prvo
ispitati sve ostale".Shit,da se tako izrazim ili merde po francuskom (čak i to
znam nakon 5 godina učenja).

Eto,to je to.Uz masnu kosu i 505 bonbone (o kojih mi je zlo, btw),završavam
današnji blog.

I za kraj...savjet:Stay bambooocha! : )

- 21:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: