maxx5

08.04.2005., petak

Ovo je jedan od onih postova reda radi.

Danas je bio vrlo stresan dan u školi.Kao šta sam rekla u prošlom postu,trebali su nas svi ispitati
sve. Povijest me (hvala Bogu) nije pitala,iako imam samo jednu ocijenu.Kemija je bila čisto mučenje za
moje jadno srce koje mi je htjelo iskočiti van kad je profa otvarala imenik;i tu sam se izvukla-jedva!
Sigurno mislite kakve sam ja sreće,a i to je živa istina.Jučer,možda i pogađate nisam ništa učila;nisam jednostavno
mogla,mislim mogla sam ja,ali...Trebali smo gledati papin sprovod,ali od toga nije niš bilo.Pustili su nas ranije doma
(barem nešto), i to je bilo to,u biti.Ah, da ne govorim o tome da smo imali minutu šutnje zbog pape:jedan se dečko
počeo smijati i naravno tko će za njim nego JA.Katastrofa.

P.S:prije 10 min.sam morala pokupiti dlake iz kade;zakaj?Recimo to ovako:tata inzistira na čistoći kupaone... : (
- 15:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: