maxx5

07.04.2005., četvrtak

kakav jadni dan

već na početku vam moram objasniti zašto ne spominjem papu:meni je to sve pretužno,
a ako počnem razmišljati o tom zacaklit će mi se oči,neću vidjeti ni prst pred sobom.Odlučila sam
pisati o nečem drugom,pa evo jednog isječka iz današnjeg dana...

Jedva sam se uspijela ustati iz kreveta u 20 min.do osam(škola mi,naravno,počinje u 8.00),
došla sam u školu i zakasnila,srećom imali smo zamjenu,no ni to nije pomoglo da se razveselim.
Moja super frendica bila je u super raspoloženju jer je dobila super peticu,(dok sam ja lagano šizila).
Drugi sat prošao je bez većih poteškoća obzirom da smo imali TZK.Treći sat mi je bio suuuuper,iako smo imali fiziku.
Eeee,sad dolazi ono naj bitnije:sat matiše.Sve bi bilo ok da ja nisam tako prokleto zavidna na dobre ocjene
svih mojih frendova,osobito ako ta ocijena NIJE zaslužena!Tako mi pišemo neke zadatke,ono u stilu ko
prvi riješi,i hop,eto moje super frendice (one sa početka priče),predaje zadatke i dobije pet,da i se kasnije ustanovilo
da uopće nije nekaj dobro riješila,HALLO?!!Imali koga u toj glavi našeg profača?!Očito da nema.Ah,kako ironično:
da sam ja dobila pet ,isto bi se veselila kao i ona.Koji sam ja "ljubomorko".

P.S:Sutra nas svi pitaju.Počevši od kemije,pa na dalje.Zapravo,pitam se:"Zakaj ne učim,nego ovo pišem?"
Odgovor je:nemam blage.
- 15:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: