maxx5

05.04.2005., utorak

Put u Italiju

Ljudi moji!Bila sam u Italiji-u Rimu.Grad je prekrasan iako je pun smeća i malih smartova.
Od tolikog razgledavanja bolila me glava,ali i noge jer bi svaki dan puuuunooo propješačila.
Često bi se vozila u busu s grupom ljudi koja je također išla u Rim;bilo je tu svega:dosadnjakovića,
pijanaca "Miss Savršenstva",šutljivaca,i nas nekoliko normalnih ljudi(što god to značilo).
Cijelim putem pokušavala sam bezuspješno zaspati;nisam se mogla lijepo namjestiti,bilo mi je
užasno vruće,i što je bilo najgore:mjehur mi je skoro "eksplodirao"!!Tako sam ja naivka, misleći
kako ćemo uskoro negdje stati, čekala nekih sat i pol dok nismo napokon stali oko pola 4 ujutro-NAPOKON!!!
Nakon te "avanture",svi su počeli pričati i bili super raspoloženi.Pola njih se deralo za poluditi;onak
tišina i netko se zadere:"Daj mi dodaj taj gemišt,bum si ga popil ",i blaa,blaa čitavim putem(u početku
je bilo smiješno,ali slušati to nekih 3,4 sata nije bilo lako-vjerujte!)Mislim da smo tako izgledali
kao da smo pali s Marsa,ili ko glumačka ekipa filma "Ko to tamo peva 2".
U Rimu sam se toliko skoncentrirala na razgledavanje,da sam počela "razgledavati" ljude.
Tako sam primjetila tipa koji je toliko sličio glavnom glumcu "Američke pite" da sam ga skoro
zamolila za autogram (ok,ok,pretjerujem),žensku koja je bila ISTA Lindsay Lohan (ak čujete da je bila u
Rimu,znate tko vam je rekao prvi), i još sam u Zagrebu vidjela "kopiju" Orlanda Blooma,Jessice Albe (dobro,
nije bila baš tak zgodna),......


- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O meni

Za obaveznu lektiru: