Zivot i njegove prepreke

07.01.2007., nedjelja

Moj poslednji,poslednj post............!

Odgovor
devojke koju sam voleo,koju volim I koju cu voleti #3


Ovo je poruka I molitva.
Poruka je da su me moja putovanja naucila velikoj istini.Vec sam imala ono sto svi traze a retko ko nadje:Jednu osobu zbog koje sam rodjena da bih je volela zauvek.Osobu poput mene.Osobu prepunu jednostavnih blaga,kovaca svoje srece.Luku u kojoj sam uvek kuci.Nikakvi zli vetrovi,ni neka mala smrt ne mogu unistiti tog coveka.Molim se da svako na svetu upozna takvu ljubav I da ga izleci.Ako neko cuje moju molitvu,ponistice se svi moji gresi I sve za cim zalite I nece biti vise gneva.




Molim te,Boze.
Amen
Nadam se da ce vam se dopasti moja tri pisamceta.nadam se da cu vas makar malo dodirnuti.Nadam se da cemo se ponovo druziti.Pozdrav moji su narodnici.

Za kraj jos dva stiha:

"A DOTLE NEMOJ,PREVISE BOLI,VEC TE I SAD PREVISE VOLIM
MA KAKO DA SI RODJENA ZA MENE,NIJE TRENUTAK NIJE NAM VREME".

- 21:53 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi