nataši - ispovijesti mladog riječana - Blog.hr
Welcome;
Hi!Dobrodosli na moj blog,navigacija je iznad boxa!

My Words;

četvrtak, 12.01.2006.

nataši


tek uz pomoć starih slika
još mogu da se sjetim tvoga lika ...
i bude se tad neki nemiri zli
i drugovima pričam da si moja bila ti ...
sav pijan ...
od te laži, ko od dobrog, rumenog vina.

nataša ... ti si bila moja plima...
nataša ... svijetlo, tama, ljeto, zima...
i vjerujem još ... u tome je spas...
i često tako smišljam neki život za nas...
ali tada ...
javi mi se stvarnost sjetno ... kao violina ...

nataša ... ja još iste pjesme pjevam ...
nataša ... ja još iste snove snivam ...
iz ničega smjeh još stvoriti znam ...
na kraju svake pjesme ipak ostanem sam ...
i uvjek ...
čujem kako šumi more ... iz daljina ...

da li ćemo se ikad sresti ?
ja ne znam kuda će nas to odvesti ?
al dobro je to što ne znamo kraj ...
sad zbogom ... neću reći da te volim ...
al znaj :
nataša ... ti si bila moja pesma ... i moja plima ...

- 23:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

OPIS BLOGA

Blog je dio mene tako da opisivanjem bloga opisujem sebe ...

- rođen sam 01.05.1982
- rođen u Rijeci, živim negdje na sjeverozapadu... Rijeke.
Gdje ?
Pitaj pa ću ti i reći
- završio ugostiteljsku školu u Opatiji
- pohađao faks u iki, koji mislim nastaviti čim počnem raditi za stalno.
- volim društvo i družiti se ...

normalna osoba ali stvarno normalna, to što drugi kažu nemojte se obazirati !

i see Q : 152-769-793 pa ako me želite upoznati navalite !
Pošalji mi mail !