A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

četvrtak, 14.02.2008.

VALENTINOVO JE

Da i?
Mislim da nemam uopće o čemu pisati i da mi je malo svega puna kapa.Nema veze.Nervozna sam,sama,luda i sve kaj ide uz to.cryNije mi bed kaj sam solo za Valentinovo nego mi je bed kaj želim neostvarivu želju,pa me to grize,ždere i proganja.puknucunema veze.Još malo i doći će sve na svoje mjesto.Neću se uopće grist.I ja ću biti sretna.
Danas sam umorna ko crna zemlja i jedva čekam da legnem.Sad idem u kadu kad mi se Mala probudi i idem spavat,ležat,odmarat,zapravo svejedno je kaj ću radit,ali ću bit u krevetu i nema uopće razgovora o tome da neću.Zvale su me cure van,ali nemam volje jer me sve boli i sva sam u banani i sanjam svoju neostvarivu želju.
Samo se tješim da agonija traje još kratko i da će sve bit ok.
Auto mi je u banani i sve si nešto mislim da bum počela hodat pješke!Al nisam ja rođena da hodam....grrrrrrrrolleyes
Nemrem bez auta,jebemu mater.Ane da mi se auto raspada nego samo čekam da mi ostane volan u ruci ili mjenjač ili da mi kotači u vožnji samo jednostavno otplešu sa tog glupog vozila.
Ja to fakat nemrem vozit i neznam i nikad nebum naučila i ne želim,hoću samo svoj autoooooo.cryOvo mi je stres čim ga vidim,pred kućom,a kamoli kad sjednem u njega.
Ne znam se parkirat bez serva jer ga nemrem smotat u mjestubang,nisam navikla na to da moram nabijat gas ko luđak da bi se uopće pokrenula i onda me uopće strah pustit kuplung jer brijem da će mi auto crknut.I neki dan mi je osto bez prve,madal mi je frend to sredil jer živim na brijegu i ak moram stat onda je to panika.blabla
Uglavnom mrzim taj auto jer ga neznam vozit i bok i to me frustrira do boli.
cryburninmadheadbang

14.02.2008. u 21:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!