A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

srijeda, 30.01.2008.

KOJE LI GLUPOSTI...

Bože me sačuvaj ovakvih komentara da se meni neda bit mama.Pa ja uživam bit mama,moja beba me najviše voli i treba.Kako ne uživati u tom malim biću.Naravno da ja od nje trebam malo predaha,trebam nekuda otići,malo zgiljat od uloge majke i kuće.Pa ako sam mama ne znači da bi trebala bit zatvorena u kući ko u Big brotheru.Baš me zanima od kud uopće mišljenje da mi se neda bit mama.Da nisam htjela bit mama,otišla bi na abortus i stvar riješena.Mislim,o čemu mi uopće pričamo.Ni sama ne znam zašto sse ja uopće opravdavam.Pa ja najbolje znam.
Danas mi Curka uopće nije spavala,a nakon kupanja je izmišljala i nije opet htjela spavat.Mislim,ja to ne razumijem.Pa ona po danu uopće ne spava.
E,zapravo je tema mog posta trebala bit moja frendica koja se udala iz jako velike ljubavi,rodila bebu,mala sad ima 6 mj.Odselila se iz Zagreba u Ivaniću kući gdje živi i svekrva.Svekrva ju je tjerala da u 8.mj trudnoće kopa po vrtu u sred ljeta,onda je rodila,pa je stara očekivala da bu ova odmah u polje,a ona gradska cura nit ima pojma o polju,a drugo,čekaj malo,tek je rodila.Muž,labilan tip kojem je to drugi brak,iz prvog isto ima curicu i Edipiv sindrom,naravno da je stao na stranu svoje mamice.
To je tak funkcioniralo kratko,onda je ona pukla i došla kod mame u Zg.Onda je siroti mužek molio i kumio da se vrati doma,ona popustila i ostala trudna drugi put,a mala je imala 3 mj.
Stanje ostalo isto,ona popizdila i došla opet mami u Zg.Napravila ab i razvod braka je tu.
Ja si mislim kak je MM ovakav i onakav,al ak niš drugo nije zaljubljen u svoju mamu i poštuje moje odluke.
Mislim ne kužim nji isto kak može bit tak bedasta i ostat trudna,a zna kakva je situacija.Mislim ja bi isto trebala šutit,kak sam ja ostala trudna,al ajde,nisam imala ni jedno dijete,pa ajde.
Ne znam,bolje da dalje ne ulazim u temu.Kasno je,umorna sam ko stekli cucek i idem u kadu,pa u krevet.
LAKU NOĆ

30.01.2008. u 22:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!