A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

utorak, 29.01.2008.

Lijepo vrijeme

Možda nas samo zavarava,a možda nam stiže i proljeće.Danas sam već bila vani sa Malom.
Upravo sam gledala neku emisiju na tv-u i došo je plesat Ištvan Varga sa nekom ženskom.Jebote frajer je baš sexy,uopće ga nisam do sad primjećivala.Zapravo,nije zgodan,mali je,pukljav i sav nikakav,ali PLEEŠEEEE...Mmm,sexy je do neba...Ne znam ja volim,muškarce koji znaju plesat,ali znaju,da muško vodi,a neda ga ja moram nacukavat.Kakav god MM bio,plesat zna,samo ja nemam za njega energije,on može plesat od kad dođe npr.na svadbu,do kad se nejde doma,a doma se ide zadnji.Ni gladan,ni žedan,ni umoran.Uvijek super raspoložen na feštama,nema pjesme koju ne zna.
Bože ja se o njemu raspisala,ni sama ne znam zakaj,sad bum o Vargi razmišljala idućih 2 sata i onjegovim pokretima,elstičnosti i gracilnosti u plesu.A ona mica kaj je sa njim plesala...TIJEEEEEEELOOOOOOOO,boli glava.Naspram nje sam ofucani tenk.
Joj kako ću smršavit,joj kako ću smršavit.
I da MM ima 20 kg sa krevetom tak da fakat moram.Doduše još je uvijek teži od mene,ali ja sam žensko i niža od njega.Mislim o čemu mi pričamo.Idem se spremit i idem van na zrak se luftat,hodat sa detetom jer šteta je da smo u kući.
Uostalom,moram se priviknut na hodanje jer kako se meni čini vrlo brzo ću bit primorana na hodanje jer će me auto ostavit negdje.Jao meni.Ali ja rađe hodam nego da vozim onaj crveni grob kaj bi trebo bit alternativa mom omiljenom vozilu...Šmrc,kako ću ja bez njega!???
A sad fakat idem,mada sam puna teksta i inspiracije za nakenjavanje po blogu!!!Pusaaaaa

29.01.2008. u 13:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!