A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

nedjelja, 27.01.2008.

Dva dana odmora

Došla mi šogica na vikend,jerbo joj je dragi otišao na provod sa frendom u Beograd,a pošto sam ja sama,to mi je baš pasalo.Za moju curku se 2 dana brinula,čim je mjauknula ova je skakala...Malo smo se izludirale okolo,svekrva je čuvala djetešce i baš nam je bila super.Cijele noći ju je hranila,presvlačila,nunala...A mama na odmoru...E,odmorila sam se za svih mjesec i pol.Pošto je MM na terenu,a beba i ja same imam vremena za blog i sve ostale aktivnosti koje nemogu ispunjavati dok je on doma,jerbo gospodin treba potpuni tretman cijeli dan.
Ima nešto fascinantno kad žena rodi.Sve prijateljice je otpišu jer je ona kao mama.Mislim stvarno.Jedva sam objasnila da ja nisam samo mama.Onda se stvorio drugi problem.Svi bi pričali samo o bebi!A ja kad izađem ne želim 2 sata na kavi razgovarati samo i isključivo o svom djetetu!!!Napokon se stvari malo normaliziraju što se tiče toga.Ko da niko ne kuži da ja trebam i predah od majčinstva,glumljenja super žene i kučanice.Doduše,seksualni život nemam,al nema veze!!!bangOd sutra sam na UN dijeti i to sam čvrsto odlučila jer sam debela ko prasica i imam 10 kg više nego prije.Strašno me to frustrira.Kaj god da si obučem ja sam BOMBAcry!
Mislim ja isto ne znam kaj očekujem od sebe,a rodila sam prije mj. dana,al ajde.
Jučer mi je u autu bio dan D.Prvo sam ga doma lepo usisala,oprala iznutra,izbacala smeće i gluposti iz njega,onda sam otišla na praonu u Prečko da ga operem.Oprala sam ga da sve zvjezdice sjaja ko u reklami su išle sa njega i stala sa strane da bum ga ja kao sa jelenjom kožicim prebrisala.Prva šajba je dobro ispala,a ostalih 5 sam tak zamuljala da sam do doma škiljila jer nisam mogla scedit kožicu kak spada!Dakle napravih glupost.Kad sam se isparkiravala od tam iza auta mi stane ženska i ne mrda,skoro sam je tresnula.Idem doma,luda,pričam na mob,ko i obično u autu i tak skoro tresnem babu da mislim da bi šteta bila 20 000 eura!(naravno ne na mom vozilu jer za 20 000 eura kupim 4 golfa).
Kum mi pokušavo složit centralno zaključavanje na vozačevim vratima-niš od toga,riknula bravica!I ko šećer na kraju izlazim iz dvorišta od frenda i očešem stup!!!!!!!!!GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Baš sam jučer bila luda.i ovak mi je auto sav razjeban od kad sam ga zatukla na autoputu za Vž i sad još ovo.I svekrva mi ga razbila 2 puta i MM jednom i frajer koji ga je vozio prije mene i sve u lijevu stranu,osim neki dan,svekrvi baba odnjela suvozačka vrata!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangMislim nema riječi,mislim da će me auto samo jedan dan negdje ostavit,a onda će mi to bit životni problem jer ne znam kaj bum onda vozila!Od svih auti pred kućom ni jedan mi nije gušt za vozit,tak da bum rađe hodala pješke.
Danas sam se sa bebom svojom našetala tak da imam muskulfiber u nogama od svih brda koja sam prejahala sa kolicima!Jebote i za ta kolica mi treba parkirno mjesto kolka su teška i ogromna!Nikad više takva skupa kolica!bang
MM me nazove svaki dan,odjednom me jako voli i jako mu falim.Kad je doma samo čeka sa čim će me isprovocirat i dovest do ludila.Mada i ja bio trebala malo ohladit jer me svaka sitnica nervira,al ajde.Nedoraso je situaciji i nemože se pomirit sa tim da nije moj centar svijeta.Nikad nije bio i nikad ne bude!To njega booooooooooli,ajoj.Nisam mu ja kriva kaj je razmaženo derište i neću bit njegova budala.Ljubomoran je,posesivan i ja bi trebala bit onakva kakvom on zamišlja savršenu ženu.Ja to nisam i nikad nebum,jer nisam osoba kojoj se život može svest samo na kuću,djecu,crkvu i vjeronauk u slobodno vrijeme.A njemu treba takva žena.Koji kurac se uopće htio ženit samnom???Nisa ja njega tjerala u brak nego je on ganjo mene.Ima sreće da sam uopće pristala...Tako mi je lako sad dok sam sama jer nemam oko njega nikakvu brigu.samo ja i moje dijete i amen.Družim se kad hoću,kad neću pošaljem sve u p.m. zaključam vrata i aj bok.Danas sam svekrvu otjerala dole jer mi je htela dete prevuć u nekaj kaj ja nisam htela,šogorica bi svoju kombinaciju,a kad je puno baba kilavo dijete.Znam da ona meni samo hoće pomoć,ona misli kak sam ja bez MM-a jadna,nesposobna i usamljena!Bolje da mi kuha i pere neg da mi vodi brigu o djetetu!Svaka 3 h me dođe pitat jer mala jela,pila,srala,ajd u p.m. i rekla sam joj drito tak,pa sad već par dane ne dolazi u kontrolu!!!!GRrRR
Joj,nemrem više pisat,bole me leđa!!!!!!

27.01.2008. u 21:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!