A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

petak, 25.01.2008.

Prhaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa

Nisam se toga sjetila više od 4 god.To je govoril moj ex boyfriend.Jebote,ako zbog nečeg završim u paklu,završit ću zbog muškaraca.Stvarno sam svakog sjebalaaaaa,al ono,nije to bilo namjerno.Danas se na msn-u dopisujem sa frendom s kvarta koji mi se onak sviđo prije par godina i ja sam do danas živjela u zabludi da on nije htio bit samnom,a ono priča drugačija.Neko vrijeme smo brijali,držali se za rukice po kvartu,hodali po kavicama i izlazili skupa van.On je meni po cesti brao ruže,jedamput na potoku skoro nadrapo od neke babezbog toga,stalno mi kupovo čokoladice i tak...Da bi jedan dan sjedili na vrtiću,on mene pito dal bi ja htela bit njegova cura,al za prav-a ja mu glupača rekla da ne želim bit ničija cura,a kamoli njegova.
Ja sam to skroz zaboravila,ali fakat,a on pamti kaj sam imala obučeno.No dobro nije važno...
Žalosno je kaj smo si i ja i Duga sa njim dobre i hiljadu pout smo se zapitale zakaj nikda ni jedna nije htela bit sa njim,doduše nije on htel sa njom,al je fakat super dečko.Prilika koju je šteta propustit.a JA NARAVNO PROPUSTILA.
Djetešce mi je dobro,zavijala je na puni mjesec ko vučica i sad je mir.
Noćas sam se nasanjala gluposti za cijelu godinu.MM je opet na terenu,do 1.3. valjda.A to znači da sam za valentinovo sama prvi put nakon 7 godina.Eto,opet kobna sedma godina!!!Samo bum od mame nekaj dobila...šmrcccc...Baš i nisam naro0čito sretna zbog toga,al ću sama izbrijat Valentinovo da će mi bit bolje nego sa komadom-bar se nadam...
JUhuhuhuuhuhuuhuhhhhhhhhhhhhhhuuuuu......Baš sam si fini ručak skuhala,pojela uz msn i bivšeg dečka.Jebote ja uopće nemam osjećaj da je on meni bivši dečko.I mada sam mu sve već rekla 1000 puta uvijek imam osjećaj nekih neraščišćenih odnosa.mrzim to,mrzim iz dna duše i to me proganja svaki dan.Jebote ne prođe dan da ja na njega ne pomislim.I naravno osjećam se krivo uvijek...Ma to je mene ¸Bog dragi kaznio jer sam ga tak naprasito ostavila,ma katastrofa!
Ma pozzzzzz,mučno mi je od teme!!!

25.01.2008. u 12:18 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!