A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

utorak, 04.09.2007.

Koje vrijeme

Fakat usrano i hladno...Ko je reko da je trudnicama toplo? Meni je hladno do neba...Htjela sam si jučer navečer grijanje upalit,ali mislim da bi moj muž dobio mlade da si ga upalim...Ne mogu vjerovat da on čitav dan hoda zamnom i gasi svjetla,pa onda pitanja zakaj radi televizor ako slušaš muzku.Gasi komp,ako gledaš tv....Ko njegova mama je...Dobro da ne prigovara za niš drugo jel bi ga vjerovatno bacila kroz prozor...Mislim,meni je fakat zma i ja se nebi uopće bunila da mi radi grijanje...Zato idem u kadu dva puta dnevno po sat vremena i bok...Ovak se troši i plin i voda,bahahaha...A kupanje mi fakat nemre zabranit...Nemam pojma dal njegova mama radi danas ujutro ili je otišla na fuš pa tek onda ide na posao...Ugl..sama sam u cijeloj kući,samo mačka i ja...Pa nisam vam rekla da sam Muciku povela sa sobom jer je moja mama rekla da je neće hranit i da nema vremena za nju.Još bolje,bar je samnom.Bio je problem par dana al sad je sve to normala,samo ima izljeve ljubavi i samo bi se nosila i sjedila nekome u krilu...Baš mi ju je žao jer kad nam dođe beba niko je više neće tak mazit....Ugl.bude se navikla.Morat će jer nema drugog izbora.Danas ću skuhat grah sa hrenovkama i za sutra i jebe mi se živo,to je po narudžbi mog supruga,a meni se to uopće ne jede.Ja bum sebi pojela malo tog,neki senkač igotovo....Već je večer,puding,jogurt kruškica i aju aju...Ljudi pozdravčić

04.09.2007. u 12:42 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!