A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

petak, 20.04.2007.

Da,baš sam kuja!!!

eekI to ne bilo kakva...Prvoklasna...Ja uopće neznam zakaj se ja uzbuđujem zbog gluposti i njegovih komentara ili postova...Neznam,vjerojatno zato kaj je jednom dijelu mene stalo do njega.Al neće to dugo biti tako.Ja znam da neće...Mada mi se stišće grlo kad čitam njegove postove,pogotovo kad vidim dijelove koje je o meni napisao,sve će to proći...I baš je izgleda kao u pjesmi od Bujelog dugmeta "Ipak poželim neko pismo"...
Mislim da mi je zlo od cijele situacije.I uopće ne želim više o tome svemu razmišljati...Ma ja sam isto budala...zujoMislim da je to čitanje njegovih postova čista autodestrukcija...bangBaš kao što je i rekla Mama u minusu.Ali to je jebena realnost i jebena istina.Fakat mi nije do rasprava sa njim preko bloga niti uopće.Možemo se čitat i ostavljat normalne komentare,a mi glumimo budaletine...headbang
Već me boli glava od takvih budalaština i htjela bi da moj život napokon počne teči normalno i da živim bez gluposti...
Voljela bi da se jednostavno neke stvarčice iz moje prošlosti izbrišu.Voljela bi da ne postoje.Kako mi je zlo od toga...burninmadBaš sam mad,sad,and bad....Biće bolje,znam da hoće...Baš me zanima kako...Nemam ja sreće.Onaj prije Miša bio je super osoba i super dečko,samo je bil preljubomoran i tu se javljala njegova agresija koja je bila usmjerena na mene...blablabio divan i krasan,ali je bio daleko isto ko i moja prva malo veća ljubav...Kaj je najgore i taj je bio iz Vž.headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangOčito nemam sreće sa Varaždincima,a privlače me očito.Ali Miš je zadnji varaždinec i mom životu.Nikad više,nikada.I mada sam se već jednom pogazila u tome,više neću.Mislim da bi to bilo dovoljno...puknucuImam ja svoj usrani Zagreb i čitav svijet osim Varaždina da nađem nekoga ko će voljeti mene i ja njega.Jelda???Kako sam jadna i povrijeđena.Imam podočnjake do poda i ak niš drugo lijepe nokte...I da skratila sam kosu...Frizura a la Antonija Šola...Baš sam vesela zbog togawink!!!
Pusa i pozdravmahkiss

20.04.2007. u 20:03 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!