A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

petak, 13.04.2007.

Svakom njegovo

Možda sam i ja neka čudna osoba,ali ja samo želim ono što mi pripada.Ja želim svoj mir prvenstvaeno.Trenutno se ne mogu mrdnut s mjesta i nemrem niš jer moram dat taj ispit,ali brzo ću ja to riješit.Moj miš i ja smo u nekoj fazi rata i to me ždere.Baš me briga,imam ja gro prioriteta.Kak da ja sad odem od tu,a u kurcu sam sa svim.Nije sve baš jednostavno kak on to sebi zamišla.Tipa:"Da me voliš došla bi kod mene i takve stvari"
Nije baš tako jednostavno.Imam 1001 problem za riješit.Znam da njemu to sve izgleda ko da sam tak,stalno vani i to,ali ja obavljam svoja sranja.Mislim da mi je i vrijeme.
Baš uviđam da je moj blog postao poprište rasprava i svađa tako da bi ga najrađe zatvorila,a žao mi ga je zatvorit.Ipak u njega sam silni trud uložila.Jebiga,vidjet ću kaj će bit...
Najrađe bi pobjegla sa lica Zemlje ili se duboko u nju zakopala,neznam kaj mi je pametnije...Možda ovo drugo...
Baš sam danas zaključila da bi bilo super da su Star Trek istinite.Fino bi se teleportirala di bi htjela i kad bi htjela,tak da nebi imala nikakav problem...Neznam kaj ću...Pusa svima...

13.04.2007. u 14:27 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!