A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

ponedjeljak, 02.04.2007.

Za sve one koji imaju potrebu lagati i srati

Mislim da će poruka biti jasna i dobro vidljiva.

POSEREM SE NA VAS!!!
Danas sam shvatila da se školujem sa pravim kučkama,bolje rečeno diplomiranim kučkama.Znala sam ja da one nisu svetice i da samo glumataju neke dobre curice,ali ovo danas je prevršilo svaku mjeru.
Moja šul-kolegica Iva koja je fakat ok nije me mogla dobit u subotu na mob,niti jučer navečer pa je zvala druge cure da pita kad je ispit.I tako se njih 5 grbavilo i govorilo da neznaju jer kao neće izać na njega,a Marina se napravila pametna i rekla Ivi da je ispit danas u 07:00 ujutro i da mora ponijeti skriptu ikaj ti ja znam kaj sve ne.Ugl. Iva živi u Prigorju Brdovečkom i treba joj valjda 2 i pol sta da bi došla na ispit i ona je jadna došla.Digla se u 4 ujutro da bi došla,učila je do 00:00 i spavala jebena 4 sata.Istina je da je jučer bio 1.april,ali nemreš bit takva kučka icuri koja se mora dić u 4 ujuro reć da je ispit tjedan dana prije u 7 ujutro.
I kaj se dogodilo???Prvo je zvala mene,ali me nije mogla dobit jer sam spavala(naravno),onda je zvala Marinu koja joj se nije htjela javit da bi na poslijetku otišla do žene kaj predaje taj turizam i pitala kaj je ona jedina izašla na ispit,a ova joj se strgala u facu irekla da je ispit tek drugi tjedan:
I sad ona jadna cmizdri,plače,zove mene na tel.da će doć kod mene,a ja nemam volje za druženje.
Samo znam da je Marina najveća kučka koju znam...baš je kuja prokleta.Nema niti malo srca,a ova budala ide baš nju zvat,pa i ona si je u jednu ruku sama kriva.Jooj,nisam dobre volje jer imam upalu mjehura i to me tak boli da ću popizdit.bang
Fakat me ubija.Evo,sad pijem nesss i pušim mamine jebene cigarete jer mi se neda ić u jebeni dućan,al baš me briga.Neznam ko mi je neki dan reko da je nesreća pušit mamine cigarete.Koje bapske priče.Kak me to živcira.Jedino mi torba nikad ne stoji na podu jer mislim da nikad neću imat novaca ak bude stajala,al dobro,pa moram bit bar malo praznovjerna,pa ipak sam ja žensko.wink
Danas mi je baš lijepo bit žena,čak sam se i našminkala za po doma,to je valjda zato kaj sam se probudila rano i naspavana.Nisam se dugo tako dobre volje probudila.Baš sam danas vesela,samo me taj mjehur probija,a nemam više čaja od brusnice doma,a uvin h mi je odvratanbang...Sad sam skuhala kamilicu,možda kaj pomogne,poslije bum ruski pila,pa indijski...ah...
Nedami se sad pisat o mojoj ljubavi prema čaju.Ali fakat volim čaj,svih mogućih vrsta osim borovnice i šumskog voća,to mi je smrt.I mora bit jako sladak bez meda i limuna,jer med mrzim iz dna duše,povraća mi se od njega,a limun mi kvari slatkoću čaja.
Dobro dosta sam se nakenjala u ovom postu,prešla sam 52 teme,a niš povezano,to znači da moram prestat pisat dok mi je još vrijeme.HEEEEE
Evo ljudi pozzzzz i puseeeeemahkiss

A mom Mišu N A J V E Ć A I N A J S L A Đ A O D S V I H P U S A

02.04.2007. u 10:10 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!