A ZAKAJ NE VJERUJEŠ U BAJKE?

nedjelja, 18.03.2007.

Dječji rođendan!

Nevjerovatno,ali istinito.Jučer sam došla na taj ročkas,same nalarfane ženturače koje imaju malu djecu i to im ide strašno na živce.Djeca:neodgojena,škrta i bezobrazna,osim maloga čiji rođendan je bio.Mislim stvarno nevjerovatno,ali ajde,to su djeca,rade kak su ih roditelji naučili.Ali kaj me najviše zaprepastilo su metode jebenog odgoja.Totalno nesposobni roditelji.Jedna djecu šamara valjda za sveaku riječ koju su rekli.Druga djetetu od 4 god.drži znanstveno predavanje o Coca-Coli,treću nije ni malo diralo kaj je njezino dijete pogodilo loptom u tu istu Coca - Colu i kaj je sve ootišlo po narescima i kruhu.Ma nešto strašno.Ugl. sve su se one držale kao da su najpametnije i raspredale o svojim ljubavnim i seksualnim životima,dok su djeca polako demolirala dnevni boravak.Polako su pile i pravile se da nešto jedu,kao na dijeti su sve,a imaju jedva 50 kg svaka.Ma nešto prestrašno.Ja sam se primila flaše Maraschina i sve to sa polugađenjem promatrala.Kad sam skužila da me alkohol hvata i ja sam im se pridružila u tom kolektivnom prenemaganju.Uz to sam im još bila glavna atrakcija jer pola njih nije moglo vjerovat da sam ja svoje majke kćer jer izgledamo ko frendice i još si uz to niti malo ne ličimo.
Aha,da zaboravila sam napisat doživljaj prije ulaska u zgradu.Pokraj ulaza se nalazi neka pečenjara u kojoj je bilo jedno 6,7 frajera.Kako sam na sebi imala dinamo-plave tajice i majicu doživjela sam da mi se svi ti frajeri deru: Kaj komad?Ti si za Dinamo!Pa onda pjesma iz sveg glasa: "Plavi,plavi,zagrebački plavi..." Pa nakon toga Dinamova himna,a kao vrhunac poziv na piće za mene i mamu:"Komadi jeste za piće sa dečkima koji vole Dinamo i ćevape?"
Nevjerovatno,ali istinito.Treba bit hrabar i obuć se tak ko ja,to sam se sad uvjerila,al mene baš briga.
Pusa i pozzzzz....mah

18.03.2007. u 11:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (8)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (19)
Ožujak 2007 (47)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Događaji iz života jedne Maxfactorice koja si je dala nick po maskari koju je u tom trenutku vidjela na stolu i kojoj tamo uopće nije mjesto...

Stalno čitam!!!!

peppersi su najbolji
Život u dvoje
RAZUMIJEM!
Slavonija u srcu i duši!
Mama44!
Mama u minusu
KLonZ
[MOJ BIVŠI MIŠ
[VET

VOLIM M M

VOLIM:Svoju bebu
Svoju mamu
Svog Miša
Sebe
L.čaj od brusnice
Tartufe
I da svoje prijatelje...
Puse,svih veličina i vrsta
Nescaffe
I ČAJ

NE VOLIM M M i ostala sranja koja imam za reć

NE VOLIM:Nasilje
Izrugivanje
Ići na wc
Poriluk i pljučica na kiselo
Masne čvarke
Izderavanje bez povoda.kod žena-PMS deračinu


Evo kaj se događa kad neke stvari napravite u životu krivo i kad pokušavate to ispravit...naughty
Na krivi način!